Toon posts:

[XP] Zeer onstabiel...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb al een paar dagen zitten te zoek op GoT maar ik kom er niet uit, en ik ben het een beetje beu aan het worden ;), maar goed hier komt ie...

Specs :
Asrock K7S8XE R3.0
Athlon Xp 2600+ @1917mhz (standaard dus)
256 DDR-Ram @ 333fsb --> paradigit merk :S
Maxtor 40 Gb 7200rpm
Geforce FX5600 256mb (asus v9560) :(

Maar nou heb ik net een upgrade gedaan van een AMD TB 1.333 naar een Xp 2600+ en hier ben ik met het geklooi begonnen.
Ik heb voor de zekerheid gewoon ff xp opnieuw geinstalleerd zodat we vers beginnen..ik heb alle drivers geinstalleerd + de nieuwe detonators (53.03 meen ik), en als ik bijvoorbeeld CoD wil spelen dan gaat mun beeld heel schokkerig en mun geluid is ook niet echt denderend (bijvoorbeeld als ik schiet dan springt het geluid als het ware uit..zovan net of het te hard gaat en da die dan op de begrenzing springt omda anders de boxen ontploffen ofzo :S als jullie snappen wa ik bedoel) ja allemaal heel vaag. Maar soms restart mun pcf gewoon ineens. door dit voorval, maar dit gebeurt alleen nog in spellen in windows zelf gaat alles goed, en dit probleem komt nie bij CoD alleen voor maar ook bij meerdere spellen. ik sta voor een raadsel.

Alle temps zijn goed : CPU @ 35-40 graden
FX5600 --> GPU @ 40-45 Graden
Mem @ 30-35 Graden
en dit veranderd ook niet veel tijden het spelen van spellen, in ieder geval niet eens richting de "dangerzone".

Ik heb alle nieuwe driver + laatste bios update, en AGP-bus drivers, kortom alles is up to date.. en ik snap er geen zak van :(, soms staat ook maar de helft van de letters er als ik bijvoorbeeld opstart, en dan start ie ook niet goed door.. en dan moet ik ik resetten.

greetz

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Neem aan dat je alle Windows updates ook hebt.

Geheugen al eens getest met bijvoorbeeld 'memtest' ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
jah da vergeet ik weer te zegguh ik heb da allemaal getest met Performance test van www.passmark.com en ook die burn... maar hier gaat alles gewoon goed,
en jah alle updates van win xp staan erook op, ik ben ook radeloos..
en voordat ik het vergeet 3dmark2001 gaat ook slecht houd ik er mee op bij die "max payne look al like test" zeg maar dan, wordt het beeld zwart of een spontane restart , en mun videokaart is niet geclockt ofzow... gewoon helemaal fabrieksingesteld om het zo maar te zeggen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 10:58 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 15:11

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

wat voor'n voeding gebruik je?

xp2600+ is nou niet bepaald een stroom bespaarder :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
300watt