PCTV Stereo, alleen mono geluid

Pagina: 1
Acties:

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 20:11
Ik heb een PCTV stereo kaart, en in het begin werkte het stereo geluid gewoon goed. Nu heb ik het een en ander zitten opnemen en heb ik wat instellingen veranderd, en nou krijg ik dus alleen nog maar geluid uit mijn linker box. Instellingen zijn nu zo:
TV playback input: line in
Ingang geluidsopname: line in
Audiokanalen: Stereo Kanaal 1 (heb de andere 2 ook geprobeerd)
Alleen het balkje van links gaat op en neer, die van rechts is gewoon helemaal leeg.
Met winamp of zo werkt alles wel goed
(mobo: asus a7n8x)
Ik wil trouwens liever niet de software opnieuw installeren want dan moet die alle zenders weer opnieuw gaan zoeken. Of is er een mogelijkheid die te bewaren?

[ Voor 14% gewijzigd door Brammel op 02-02-2004 09:44 ]

• Brammel
Heb ondertussen toch pctv opnieuw geinstalleerd en nog steeds geen stereo geluid. Iemand tips?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Misschien een stomme vraag, maar zit het audiokabeltje van de PCTV kaart naar de ingang van je geluidskaart er goed in? Als dit er half uithangt kun je idd alleen mono geluid uit één box krijgen...

public void ik()

• Brammel
Daantjuh schreef op 02 februari 2004 @ 18:03:
Misschien een stomme vraag, maar zit het audiokabeltje van de PCTV kaart naar de ingang van je geluidskaart er goed in? Als dit er half uithangt kun je idd alleen mono geluid uit één box krijgen...
Ja, hij zit er goed in. Het is trouwens al opgelost, heb hem eerst in de microfoon ingang gedaan, daar werkte ie, toen terug op line in en werkt nu dus ook. vreemd...

Verwijderd

Zou je een screenshot kunnen posten van een tv- uitzending? Zit er namelijk over na te denken dat deze kaart aan te schaffen maar ben benieuwd hoe de kwaliteit is.

Is de kwaliteit van het geluid trouwens goed als je het via de microfoon ingang laat lopen?