Toon posts:

fast-xs hotlinked naar tweakers.net (legaal?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net even gekeken op de site van de provider die het slechts in het daglicht staat qua adsl verbindingen.
Valt mij op dat er onderaan een stukje staat met "laatste technieuws" en dat alle lnks die hier staan direct naar tweakers.net gaan :?
Ik vraag mij af of t-net hiervan op de hoogte is (ivm slechte publiciteit fast-xs) en of ze dit mogen doen?

link: www.fast-xs.nl

en dan naar beneden scrollen tot technieuws als je dan een link klikt kom je op t-net uit.

Verwijderd

Dat is gewoon de T.net nieuwstracker hoor, die kun je vrij op een site gebruiken :)

Edit: hier; reviews: Tweakers.net remote :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 09:14 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 09:54

Arno

PF5A

Tweakers biedt deze functionaliteit zelf aan, lijkt me sterk dat dat dan niet mag :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Oke vroeg het me gewoon af, mede door het feit dat fast-xs nogal negatief in het nieuws staat en t-net daardoor met fast-xs in verband kan worden gebracht (door nieuwe mensen)
Maar als de functionaliteit gewoon word aangeboden zal het wel goed zitten denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 09:17 ]

Verwijderd

Mja, dat is inderdaad jammer, maar er is weinig aan te doen :) Daarnaast worden wij niet zo zeer geassocieerd met die site, bezoekers van die site zien ook wel dat dit linken naar een andere site is :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sowieso is linken en zelfs deeplinken gewoon legaal. mits er geen beveiligingen doorbroken worden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit heeft bar weinig met GoT te maken, des te meer met t.net, daarom maar ff een move van Lieve Adjes naar Frontpage Algemeen

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1