Toon posts:

verbinding over 4km advies gevraagd, bijv. laser

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Op dit ogenblik heb ik een draadloze verbinding lopen tussen 2 punten op 802.11b (2,4ghz/11mbit) Daar er steeds meer lieden een accespointje aanschaffen, krijg ik steeds meer last van storingen. Ik vemoed ook dat er met illegle vermogens gepriegeld wordt, maar dat is slechts een vermoeden. Ook nemen de videozenders een ware vlucht en deze werken op dezelfde frequentie. Daarom is dit inmiddels geen optie meer. Nu ben ik op zoek naar een goed alternatief, zoals bijv. witlink verbindingen, laser, of 802.11A (5ghz/54mbit) Het moet wel een goede verbinding zijn, dus geen pringles blikken en wap-11 rommel ajb. Heeft iemand hier ervaringen mee, en kan iemand er iets meer over vertellen? Of beter, weet iemand iets te koop? Veiligheid is een redelijk punt, maar zou eventueel afgevangen kunnen worden met vpn (hoewel wel weer trager). Linkt moet te allen tijde stabiel zijn. Er ligt geen glas oid op de 2e locatie, dus dark fiber en dergelijke is geen optie.
Ik heb een offerte liggen van een tsunami mp11a 5ghz kit, maar ben benieuwd wat er verder nog te koop is, en of zulke apparatuur wel eens 2e hands te koop is...
ik ben benieuwd.
Alvast bedankt.
groet,

stef.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

Arno

PF5A

Even for the record, je gaat hier dus ook geen nieuw topic meer over openen. Je hebt je kansen gehad.
Eigenwijs :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Hij blijft het proberen :X

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd in "verbinding over 4km advies gevraagd, bij..."

was toch redelijk duidelijk, dacht ik zo.... dus laatste waarschuwing. open aub geen nieuw topic meer.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Laat ik wat LuNaTiC zegt nog even bekrachtigen; dit was de laatste keer dat je zoiets doet. Volgende keer zit je direct aan een OW.

Dit topic is gesloten.