Toon posts:

Hoe zoek ik snel welke folder hoe groot is in Program files

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een program files foldertje op C die 3,5 gig aangeeft terwijl ik toch niks op C installeer...als ik afzonderlijke sub folders bekijk zijn ze ook allemaal heel erg klein.... Hoe kijk ik waar dat ruimte naar heen gaat??? worm? virus? Norton heeft niks gevonden..... wat nu ??

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je laat hidden en system-files ook zien? Anders ff checken bij je Mapopties :)

En eventueel kun je met TreeSize (Pro) netjes je hdd in beeld brengen, misschien ziet die wel welke mappen zo groot zijn

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

Paulus0013

pom pom

welk os heb je
welke specs
meer info, hier kunnen we weinig mee
al neigt dit naar iets dat al vaker is langsgekome....

Verwijderd

Topicstarter
Paulus0013 schreef op 02 februari 2004 @ 04:20:
welk os heb je
welke specs
meer info, hier kunnen we weinig mee
al neigt dit naar iets dat al vaker is langsgekome....
Sorry jongens ...XP professional/ 1700Mhz/ 3 Ultra SCSI 160 van 9 GIG/40 GIG IDE en 60 GIG IDE schijfjes. Ik heb dus op een SCSI C XP gezet en OP SCSI D Program files. Uiteraard installeer ik alle proggies op D: program files ....Alleen sommige onderdelen van proggies komen dus op C terecht.....daarom snap ik dus ook niet waardoor de schijf vol raakt gezien XP bij mij alleen @ gig inneemt....

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Trashcan legen? Swapfile op andere schijf instellen?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

[search=spacemonger]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zet Norton eens uit en kijk dan eens ? Heb het vermoeden dat de 'Norton protected recycle bin' de boosdoener is in dit geval.

Je zegt dat je een 'program files foldertje' hebt. Bedoel je daarmee een subfolder van '%SystemDrive%\Program Files' of gewoon een mapje op je harde schijf op een andere locatie ?

Alle belangrijke Windows Updates binnen ga ik van uit en ook de pc al even met bijvoorbeeld SpyBot gescand op spyware ? Lees hierover in [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] meer ;) Norton is ook bekend niet alles te vinden, dus misschien ook eens met een andere virusscanner proberen.

Lees ook de Windows Operated Systems - Policy even goed door. Het is namelijk de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet en hier aangeeft van je bevindingen zijn. Ook in Registratievoorwaarden en faq wordt dit uitgebreid uitgelegd :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Okie ik heb net de treesize professional gebruikt en watik tot mijn verbazing zie is dat er 3 virusdefinitions folders van Symantec zijn met gezamenlijk 2 gig ....dat kan toch niet waar zijn ??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt mij ook vrij onlogisch, tenzij dit logfiles van een aantal jaren zijn. Nog steeds vrij stug dat het 3 GB is maargoed.

Al op spyware gescand ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
thanks jongens gevonden ...het waren tmp files in norton virus defs folder ......

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie bovenstaande reacties - kijk ook eventjes in je mail voor iets meer uitleg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.