Toon posts:

[ADSL] Mxstream / Sitecom router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een mxstream ADSL-verbinding bij planet internet en ik gebruik de volgende router (http://www.sitecom.nl/pro...php?product_id=9&grp_id=7) zodat ik met 4 pc's tegelijk kan internetten. Nu is dit wel gelukt, maar het probleem is dat ik om de paar uur geen internetverbinding meer heb en ik naar (192.168.0.1) moet surfen en een paar keer op connect moet klikken waarna ik weer internetverbinding heb. Dit is erg vervelend aangezien ik om de paar uur handmatig moet connecten. Ik weet niet waaraan dit ligt.

Bij de WAN DIRECT CONNECTION zie ik overigens een vinkje staan bij de volgende hokje: Connect as required? Onder deze hokje zie ik ook nog het volgende staan: Disconnect after Idle for 0 min. maar ik zie bij deze hokje geen vinkje staan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bij voorbaat dank. :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al eens geprobeerd dat 'Connect as required' vinkje uit te zetten en gekeken wat er gebeurt ? Of geprobeerd om een pc rechtstreeks aan het internet te hangen ? Krijg je dan ook deze timeouts ? De nieuwste firmware al geprobeerd voor de router ? Deze is indien nodig op de Sitecom site te vinden :) Hier is eveneens een uitgebreid support forum en een FAQ opgesteld. Je kan hier eventueel ook de handleiding downloaden.

Heel hartelijk welkom op GoT trouwens, ik zie dat je je vannacht geregistreerd hebt :) Er zijn een aantal regeltjes hier met betrekking tot topicstarts. Dit om het forum overzichtelijk en informatief mogelijk te houden. Het is gewenst dat je even aangeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt, en wat daar de resultaten van waren :) Alles hierover lees je in FAQ Network Troubleshooting en Registratievoorwaarden en faq ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo sanfranjake,

Dank je wel voor de hulp. :) Ik heb bijna alles al geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Ik heb gisteren nog wel de firmwares gedownload maar de bestandnaam eindigt op .bin ik weet echt niet wat ik hiermee moet doen? Moet ik de bestand naar de router-map kopieren ofzo?? Zo ja, ik zie helemaal geen sitecom map :(

Wanneer ik de vinkje bij 'Connect as required' uitzet heb ik helemaal geen internetverbinding meer, dus dan moet ik via 192.168.0.1 handmatig connecten. En "Disconnect after Idle for 0 min" kan ik maar max. op 99 min zetten...ik heb nog geprobeerd om het op 2500 min te zetten maar dat wil ook niet lukken :D