Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Da's een renderbug van IE. Behalve geen CSS borders niks aan te doen afaik.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Je zou in plaats van dashed ook dotted kunnen gebruiken. Wordt overigens niet zo mooi weergegeven in mozilla en opera, maar in IE zijn dashed en dotted gelijk 
(ik heb geen idee of dotted ook last heeft van die bug)
Helaas wel dus. Tenminste, in IE6 wel.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 03:20:
[...]
Mocht dit topic nou ooit gekicked worden door iemand met dit probleem en géén IE6 of browser waarbij dit als bug bekend staat;
met een cheape videokaart of verkeerde of missende drivers voor de videokaart kunnen dit soort problemen ook optreden, ik spreek uit ervaring want ik heb een keer verkeerd renderende transparante gifjes meegemaakt, iets wat met scrollen verholpen was - maar dit lag dus aan de videokaart.
Just fyi...
met een cheape videokaart of verkeerde of missende drivers voor de videokaart kunnen dit soort problemen ook optreden, ik spreek uit ervaring want ik heb een keer verkeerd renderende transparante gifjes meegemaakt, iets wat met scrollen verholpen was - maar dit lag dus aan de videokaart.
Just fyi...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Gebruik gewoon een gifje van 1 pixel breed en 3 pixels hoog waarvan 2 pixels zwart zijn en de onderste wit en voila je hebt hetzelfde effect en geen renderproblemen.
En hoe wil je dat dan als border gebruiken, Jorick? Zonder rare workarounds met container-divs enzo?
Verwijderd
Een border: url(filename) functie zou handig geweest zijnGebruik gewoon een gifje van 1 pixel breed en 3 pixels hoog waarvan 2 pixels zwart zijn en de onderste wit en voila je hebt hetzelfde effect en geen renderproblemen.
Met CSS3 kan dit al. (tegen de tijd dat dit ondersteund wordt)Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:46:
[...]
Een border: url(filename) functie zou handig geweest zijnMisschien iets voor CSS 4?
http://www.w3.org/TR/css3-border/#the-border-image
Mensen, nog bedankt voor de replies, jammer dat er dus geen oplossing voor is. Maar eens even kijken of het ook mooi uitziet met een lichter doorlopend lijntje..
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Pagina: 1