Ik zit met dit vage probleem. Ik las dat je een plaatje kon laden tijdens het booten en, wou dat eens uitproberen. Afijn ik loader.conf editen, en ja hoor hij doet het ook nog. Maar ik besloot dat ik het toch niet fijn vond, dus het moest weg.
Wat heb ik toen gedaan om alles weer terug te zetten:
- /boot/defaults/loader.conf weer de optie "splahs_bmp_load="YES"' weer naar "NO" gezet(haakjes kloppen).
- /boot/defaults/loader.conf weer de optie "bitmap_load="YES"' weer naar "NO"
- verder nog ff de /boot/loader.conf bekeken maar daar stond die opties niet in. Dus dat kan het niet zijn.
Ik heb nog ff zitten googlen en ff hier gezocht maar ik kon niks vinden. Ik vind het ook super vaag. Heb nog wat andere opties eens aan en uit gezet in de /boot/defaults/loader.conf en daar reageert hij wel op.
Enige idee dat ik nog heb:
-het bestand /boot/kernel/splash_bmp.ko wegkiepen... maar lijkt me nogal riskant en het moet toch ook netjes kunnen.
Wat heb ik toen gedaan om alles weer terug te zetten:
- /boot/defaults/loader.conf weer de optie "splahs_bmp_load="YES"' weer naar "NO" gezet(haakjes kloppen).
- /boot/defaults/loader.conf weer de optie "bitmap_load="YES"' weer naar "NO"
- verder nog ff de /boot/loader.conf bekeken maar daar stond die opties niet in. Dus dat kan het niet zijn.
Ik heb nog ff zitten googlen en ff hier gezocht maar ik kon niks vinden. Ik vind het ook super vaag. Heb nog wat andere opties eens aan en uit gezet in de /boot/defaults/loader.conf en daar reageert hij wel op.
Enige idee dat ik nog heb:
-het bestand /boot/kernel/splash_bmp.ko wegkiepen... maar lijkt me nogal riskant en het moet toch ook netjes kunnen.