Muis van Optical Wireless Dekstop doet raar.

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik een MS Optical Wireless Desktop gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.discoverycomputers.com/images/product/input/mswoptdesktop.jpg

Ziehier de kutmuis! Als ik er batterijen in doe, knippert het lampje heel kort, en blijft daarna uit. Dit terwijl -- volgens mij -- het lampje hoort te blijven branden, misschien dan wel heel zacht.

Nieuwe batterijen, zelfde idee. Ook batterijen er andersom in doen (dus ipv eerst de linker, dan de rechter ook vice versa) geeft hetzelfde effect, hetgeen moet aantonen dat 't niet een van de contactpooltjes kan zijn.

Het heeft me inmiddels tot waanzin gedreven, en ook de search leverde niks op. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

• apNia

apNia

Topicstarter
B u M p

niemand?

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Doet ie het verder wel dan?

Zodra ik mijn muis laat liggen zie ik ook geen lampje branden. Zou dus best kunnen kloppen.

(Ik heb hetzelfde setje)

• apNia

apNia

Topicstarter
nee hij doet niks... wat ik beweeg of doe, er gebeurt niks.. alleen heel kort dat flikkertje and that's it

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 08:25
Misschien gewoon kapot? Heb er hier een in gebruik en die begint na een batterij al goed te branden :)

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 11:01
apNia schreef op 01 februari 2004 @ 23:51:
Een tijdje geleden heb ik een MS Optical Wireless Desktop gekocht:
[afbeelding]

Ziehier de kutmuis! Als ik er batterijen in doe, knippert het lampje heel kort, en blijft daarna uit. Dit terwijl -- volgens mij -- het lampje hoort te blijven branden, misschien dan wel heel zacht.

Nieuwe batterijen, zelfde idee. Ook batterijen er andersom in doen (dus ipv eerst de linker, dan de rechter ook vice versa) geeft hetzelfde effect, hetgeen moet aantonen dat 't niet een van de contactpooltjes kan zijn.

Het heeft me inmiddels tot waanzin gedreven, en ook de search leverde niks op. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Niet lullig bedoeld, maar al geprobeerd het op garantie te gooien?
Ik kan me wel voorstellen dat ie met een lager licht intensiteit gaat branden, maar alleen een paar knippertjes kan ik me niet zo direct voorstellen.

Probeer het anders eens op garantie

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Pagina: 1