if broken it is, fix it you should
Schop: dit is niet alleen met de ipaq 5450 zo, maar de wlan wordt bij ppc2002 heel anders gedaan dan met ppc2003.
Ik kan dus geen username, SSID en kanaalnummer invullen bij PPC2003, of het zit heel erg goed verborgen
Ik kan dus geen username, SSID en kanaalnummer invullen bij PPC2003, of het zit heel erg goed verborgen
Zodra je WLAN aan hebt staan en je wilt handmatig settings wijzigen, moet je naar Start/Settings/Connections/Advanced/Network Card. Als je daar een lijstje krijgt met adapters, staat je WLAN niet aan. Als het wel aan staat, krijg je een lijstje met networks te zien waar je de instellingen van kunt aanpassen.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
maar geen usernamen of ssid, ik ben hier al vaker geweestErectionJackson schreef op 03 februari 2004 @ 11:00:
Zodra je WLAN aan hebt staan en je wilt handmatig settings wijzigen, moet je naar Start/Settings/Connections/Advanced/Network Card. Als je daar een lijstje krijgt met adapters, staat je WLAN niet aan. Als het wel aan staat, krijg je een lijstje met networks te zien waar je de instellingen van kunt aanpassen.
Schop
Er zijn toch vast wel mensen die ppc2003 hebben en gebruik maken van wlan?
ja ik gebruik wlan (maar ik heb een dell) en als je daar een icoontje hebt komt dat van een programmatje wat deel uit maakt van de driver (maar je wel apaart moet starten) zo het iig bij mij.elgringo schreef op 07 februari 2004 @ 10:01:
Er zijn toch vast wel mensen die ppc2003 hebben en gebruik maken van wlan?
Het icoontje wat ik dus niet meer hebtweak_dude schreef op 07 februari 2004 @ 11:51:
[...]
ja ik gebruik wlan (maar ik heb een dell) en als je daar een icoontje hebt komt dat van een programmatje wat deel uit maakt van de driver (maar je wel apaart moet starten) zo het iig bij mij.
Pagina: 1