ik heb een creative inspire 6700 besteld en nu vraag ik mij af of het zonde is als ik er een (simpele) geluidskaart aan vast koppel als de Creative SoundBlaster Live Player 5.1 of de (iets betere) Creative SoundBlaster Audigy.
dit zijn allebei 5.1 kaarten maar op de beschrijving van de boxen set staat dat het goed mogelijk is het aan te sluiten op zo'n geluidskaart.
verder heb ik gezien dat bijvoorbeeld de Hercules Fortissimo III 7.1 niet mogelijk is in combinatie met een 6.1 set.
dus wat raden jullie mij aan. Met het denken aan het budget.
btw ik wil wel een 5.1 kaart (of meer)
, en niet die van mijn moederbord, omdat ik veel games speel en ook wel eens een dvd'tje kijk.
edit: Nog een vraagje: wat is het verschil tussen de Audigy II (Bulk), Audigy 2 Player (Retail), Audigy 2 Player (Bulk), Audigy 2 ZS (Retail), Audigy 2 ZS (Retail), en de Audigy II (Retail). En welke is het beste natuurlijk. Op de website van creative staan deze niet. hier staat alleen het verschil tussen de ZS en de niet ZS
dit zijn allebei 5.1 kaarten maar op de beschrijving van de boxen set staat dat het goed mogelijk is het aan te sluiten op zo'n geluidskaart.
verder heb ik gezien dat bijvoorbeeld de Hercules Fortissimo III 7.1 niet mogelijk is in combinatie met een 6.1 set.
dus wat raden jullie mij aan. Met het denken aan het budget.
btw ik wil wel een 5.1 kaart (of meer)
edit: Nog een vraagje: wat is het verschil tussen de Audigy II (Bulk), Audigy 2 Player (Retail), Audigy 2 Player (Bulk), Audigy 2 ZS (Retail), Audigy 2 ZS (Retail), en de Audigy II (Retail). En welke is het beste natuurlijk. Op de website van creative staan deze niet. hier staat alleen het verschil tussen de ZS en de niet ZS
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 23:17 . Reden: nog een vraagje ]