Toon posts:

[WinMe]pc begint na een tijdje te stotteren en loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu al een tijdje op Got, en heb nu besloten zelf ook te gaan overclocken... maar nu heb ik het volgende probleem (ik weet niet zeker of het aan de processor ligt) : Na een tijdje [minuut of 5] begint mijn systeem te haperen, en loopt kort daarna vast... dit houd in :

Muziek begint te haperen en loopt schokkerig

muiscursor beweegt niet meer vloeiend en kan na een tijdje niet meer worden bewogen..

ik heb mijn processor alweer terug op standaard snelheid gezet en hele kast stofvrij gemaakt en alles losgehaald en en weer terug ingezet, maar het probleem is er nog steeds..

Waar kan dit aan liggen ?

is het mijn processor of mijn werkgeheugen, of is het heel iets anders ??

Bij voorbaat dank.

LoneGamer

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan echt van alles zijn. begin eens te kijken in Processors, Mobo's & Geheugen en met name PMG FAQ :)

Ook Die-Hard Overclocking & Cooling bevat veel nuttige info.
Heb je al een memtest gedaan, gekeken of je misschien errors krijgt in je 'event log' ? Harde schijf, processor etcetera getest ? Mooie plaats om te beginnen is www.bootdisk.com. De utitlities pagina is daar ook interessant.

Misschien al eens op virussen gescand en spyware verwijderd al lijkt het me wel stug dat het er iets mee te maken heeft. windows updates ook allemaal binnen ?

[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 01-02-2004 22:16 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters