Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Laptop] Nieuw scherm erop zetten

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, ik kan aan een laptop komen bijna een jaar oud, voor de rest geen schade aan. Alleen één probleem met deze laptop is dat het scherm aan diggelen is en al verwijderd is. Nu ben ik op zoek gegaan naar 'spare-parts' voor deze laptop, maar geen mensen die van zo'n redelijk nieuwe laptop een scherm overhebben. Nu zie ik wel oudere compaq laptops met schermpjes die voor de rest defect zijn. Zijn deze nog bruikbaar ? Waar kan ik voor deze laptop de pin-out vinden, want dan zou ik volgens mij elke tft, hier op kunnen aansluiten. Ik kan desnoods zelf een ander scherm erop zetten en modden.

Ik ben al op zoek geweest hier, met google, v&a en marktplaats, maar nergens iemand die (het liefst) zo'n zelfde laptop (Compaq EVO 1020) heeft.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen...

[ Voor 5% gewijzigd door Red op 01-02-2004 22:08 ]

Verwijderd

nieuw in doos.. compleet met behuizing... heb ik voor je... voor de 1020 evo

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Op de meeste laptops van 1 jaar oud zal toch wel nog een video aansluiting zitten? S-video, compostiet of een normale standaard monitor aansluiting. Kan je die niet gewoon gebruiken ipv opzoek gaan naar de pin-out van een laptop scherm?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Red
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 22:11:
nieuw in doos.. compleet met behuizing... heb ik voor je... voor de 1020 evo
Uudzuu, jij hier ?!? Maar wat moet dat kosten ?

Verwijderd

DoRRoN schreef op 23 februari 2004 @ 22:19:
[...]

Uudzuu, jij hier ?!? Maar wat moet dat kosten ?
Uuhmmm.... Dorron..Kennen wij elkaar???
Noem eens een leuk bedrag,... Misschien ga ik wel akkoord...;)

Verwijderd

Johny58 schreef op 23 februari 2004 @ 22:16:
Op de meeste laptops van 1 jaar oud zal toch wel nog een video aansluiting zitten? S-video, compostiet of een normale standaard monitor aansluiting. Kan je die niet gewoon gebruiken ipv opzoek gaan naar de pin-out van een laptop scherm?
Loop je leuk rond met een CRT in de ene hand en een latptop in je andere met een grote accu in je rugzak voor je CRT'tje, handig in de trein :)

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:31
en een grote accu voor de stroom voor dat ding :P, hang een sataliet op je rug en je hebt nog internet ook >:) :P

/ kun je niet gewoon een scherm van een laptop (die er een beetje op lijkt ) dr op zetten, zoveel verschil zit er tog niet in die schermpjes, of zie ik het fout??

[ Voor 84% gewijzigd door Opperhoof op 25-02-2004 15:46 ]

• Red
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 11:29:
[...]

Uuhmmm.... Dorron..Kennen wij elkaar???
Noem eens een leuk bedrag,... Misschien ga ik wel akkoord...;)
Als je de regels hier had gelezen had je geweten dat zoiets hier eigenlijk niet mag. Maar het probleem is al opgelost, ben nl. al voorzien

offtopic:
Oedsoep de Multidruif, Redhead hier -- CMD Forum

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
hoe heb je het opgelost dan?

NIeuw schermpje gevonden?
Zelvde of een net iets andere?

Thanx

Ach ja..........

Pagina: 1