Ik ben bezig om een gloednieuwe laptop in te richten. Bij opstarten kom ik als administrator binnen. nu heb ik inmiddels aleen 2-tal keren geprobeerd om een account met beperkte rechten aan te maken. In principe lukt het aanmaken van de account wel, alleen verschijnt deze niet in het keuzelijstje. Heb ik een instelling over het hoofd gezien?
Kan je iets duidelijker zijn ? Welk keuzelijstje ?
XP Pro in een domein of stand alone ? Alle updates incl. SP1 binnen ? spyware en virusvrij ?
Duidelijkere info is gewenst. Check hierover : Windows Operated Systems - Policy
Lees ook eens de Windows Operated Systems - FAQ door. Heb je al op Google en met de Got search gezocht ?
Je kan misschien via het gebruikers icoontje in je configuratiescherm het een en ander instellen ?
XP Pro in een domein of stand alone ? Alle updates incl. SP1 binnen ? spyware en virusvrij ?
Duidelijkere info is gewenst. Check hierover : Windows Operated Systems - Policy
Lees ook eens de Windows Operated Systems - FAQ door. Heb je al op Google en met de Got search gezocht ?
Je kan misschien via het gebruikers icoontje in je configuratiescherm het een en ander instellen ?