Toon posts:

2coolPC werkt dat goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat hier wat plaatjes te bekijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.2coolpc.com/2coolpc/install/instructions/velcro.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.2coolpc.com/2coolpc/install/instructions/Place-in-Case2.jpg

Word alles niet warm omdat je dat plastic erin heb zitten? En cooled dat wel veel?

Het is maar 1 fan volgens mij.

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Ik denk dat daaar best een VETTE fan in gezet moet worden

nu kan ik niet helemaal precies zien wat er gecoold wordt of dat nu alleen de kaarten zijn of ook een deel processor?

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Het is duidelijk dat hij luchtwegen aanbrengt met dat plastic, maar ik kan niet goed zien wat er gebeurd met de warme lucht die er dan vandaan komt.

Op zich een origineel ideel, maar ik denk niet dat het werkt, want je deelt die ene koeler door een aantal luchtwegen en daardoor wordt het veel te zwak...

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Heb er al vele eviews van gelezen . blijkt zeeeer goed te werken !

Verwijderd

Topicstarter
Tjah de processor zit hoger... Ik weet niet wat voor fan erin zit.. OP oc-shop stond het eerst ook maar kan het nu nie meer vinden ;/

Verwijderd

Wat moet die gast in hemelsnaam met 2 diskettestations :? een is al teveel :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan ook wel 1 fake zijn =)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Tja, ik heb er ook eentje sinds kort, maar ik heb niet echt het ID dat het veel helpt.
Voor ik dat ding kocht, had ik al 5x80mm fans erin hangen, dus misschien dat dat wat uitmaakt.
BTW, ik heb de standaard 92mm fan versterkt door er een 2e 92mm fan op te "stacken".

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe zit dat dan precies? De lucht gaat door buisjes plastic? of hoe moet ik het zien. Heb jij er fotos van bij jou?

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:44

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik gebruik hem ook, maar ik merk niet veel verschil. :)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik weet t niet zeker maar ik geloof dat er op tweakers.net een revieuw heeft gestaan en het schijnt redelijk te werken, maar zelf knutselen is natuurlijk koeler

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op woensdag 13 december 2000 16:03 schreef Alchemy het volgende:
Kan ook wel 1 fake zijn =)
Hoezo fake? dan is het alleen zo'n fake slotplaatje, geen diskdrive erachter.

BTW: Ik heb ook twee, gebruik die dingen nooit. Ik heb vorige week nog eentje in mijn bigtower gezet, omdat ik nog een hele tijd moet wachten op mijn Syquest die aan vervanging toe is. Ik had geen passend slotplaatje (krijg je met 2e hands kasten), dus heb ik er een oude fdd ingeduwd. Scheelt een flink stuk lawaai...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg toch KAN =)

alles kan =)

Verwijderd

koffiekan theekan pruttelkan winkan om maar eens een super slechte oudewetse nooit leuk geweeste irritante grap te maken :)

zo dat waren veel bijvoegelijke naamwoorden :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
De luchtstroom uit zo'n ding wordt grofweg in 2-en gehakt.
De 1e helft gaat gewoon rechtdoor.
De 2e helft gaat dus door het plastic en wordt in een 90 graden bocht langzaam aan omhoog gebogen.
Voordeel (zou moeten zijn): je insteekkaarten en evt. vgakaart (kan ie eigenlijk net NIET bij) krijgen zo extra (koele) lucht.
Voor je proc maakt het (denk ik) bijna of niets uit.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:57
Bij mij zit hij precies voor de VGA kaart en daar bij helpt het wel, alleen je moet aan de voorkant wel een koeler zetten om er koude lucht in te blazen anders heb je, dat hij alleen maar gaat rond blazen.

En het staat gaaf :P

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Een echte tweaker knutselt natuurlijk zelf een CEAT (cardboard enhanced airflow tube)

De tweakers van het eerste uur kunnen zich nog wel herinneren watdat was. Was een van Femme's eerste projecten:

www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=8&Page=1

Verwijderd

Topicstarter
tnx ff checken

• Albinoraptor
  • Laatst online: 22:40
Bij mij helpt het iets van 2-3 graden.

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar heb jij nog extra casefanns erin ofniet?

• Albinoraptor
Ja 1 voorin, 1 achterin en een slot koeler onder Radeon die koeler ondersteunt van radeon.

Verwijderd

Topicstarter
Zou je is (als je cam hebt) fotos willen maken van dat ding? bovenkant, onderkant, zijkant enz... dan knutsel ik er zelf wel 1 ;]

• Albinoraptor
Moet ik effe aan mijn pa vragen of hij Dig. Cam van werk wil meenemen en dan stuur ik je wel wat foto's.
Pagina: 1