Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
Wat je zou kunnen proberen is BF1942 een keertje uninstalleren en 'm dan overnieuw installeren, maar dan via Daemon Tools, dus vanaf de virtuele drive. Want ik denk dat BF1942 onthoudt welke drive als cdromdrive diende en dus geen andere drive 'toestaat'
The devil is in the details.
Ik heb in computerbeheer van winxp de driveletter van me cdrom speler veranderd, van F naar G, nu heeft daemon de letter F, maar dat werkt niet, dacht ik eigelijk al, want dit zoort dingen had je alleen bij van die oer oude dos games die een cd nodig hadden, tegenwoordig is het gewoon iets van [cd-rom1:0] ofzo, en niet f:\
Maar iig bedankt voor de tip
Maar iig bedankt voor de tip
om dit te kunnen doen heb je een crack nodig (een "fixed exe"), maar daar mag ik je op t.net niet aan helpen.
daar heb je helemaal geen crack voor nodig... dat werkt gewoon
de image moet je maken met cloneCD, enige programma dat ik zeker weet dat het goed werkt
de image moet je maken met cloneCD, enige programma dat ik zeker weet dat het goed werkt
Ik heb clonecd 4.3.1.9 geinstaleerd.
Heb gister dit gedaan:
"Lees naar bestand" -> "Protected game cd"(spel cd ook geprobeerd) en een image bestands naam opgegeven (bfcd3.ccd) en starten maar.. ben toen weg gegaan en 2 uur later was hij op 5% en ging 1KB/sec toen maar geanuleerd duurde mij te lang, weet iemand hoe dit kan, dat het zo lang duurd ?
Al die dingen als skip on errors enzo staan automatisch aan, ik kon ook geen mogelijkheid vinden om dat teveranderen, maar goed stond tog al aan.
Terwijl als ik met nero een image maak is het binnen 5 min al klaar, maar dan werkt het niet(zie 1e post).
Doe ik het trouwens goed, door een .ccd image te maken, zo niet hoe doe ik het dan ?
Heb gister dit gedaan:
"Lees naar bestand" -> "Protected game cd"(spel cd ook geprobeerd) en een image bestands naam opgegeven (bfcd3.ccd) en starten maar.. ben toen weg gegaan en 2 uur later was hij op 5% en ging 1KB/sec toen maar geanuleerd duurde mij te lang, weet iemand hoe dit kan, dat het zo lang duurd ?
Al die dingen als skip on errors enzo staan automatisch aan, ik kon ook geen mogelijkheid vinden om dat teveranderen, maar goed stond tog al aan.
Terwijl als ik met nero een image maak is het binnen 5 min al klaar, maar dan werkt het niet(zie 1e post).
Doe ik het trouwens goed, door een .ccd image te maken, zo niet hoe doe ik het dan ?
Het kan aan je cd spelertje liggen(of dvd of wat je ook hebt). Als hij niet ondersteund is kan het welles heel lang gaan duren ofzo, tenminste dat had ik vroeger..(check de help, daar vind je wel link naar de ondersteunde drives)
[ Voor 17% gewijzigd door Eekhoorn op 03-02-2004 19:47 ]
gewoon met clonecd een image maken, en met alcohol die image mounten, werkt hier perfect.
Ik heb met CloneCD een image gemaakt (spel CD) en gemount met Deamon Tools, De eerste keer gaf hij bij mij dan ook die foutmelding, op OK gedrukt (volgens mij, kan ook annuleren zijn geweest) en daarna startte hij gewoon op. Volgende keren geen probleem start in 1 keer op.
http://faq.armyofgot.nl/html/bfzondercd.html kijk daar is ff
Pagina: 1