Toon posts:

extra hhd voor mijn acer ferrari laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zeg, weet een van jullie of het mogelijk is om mijn acer ferrari laptop van een extra hhd te voorzien, kan daar nl geen enkele melding over vinden op de support sites, en zo ja, is dat iets wat je er zelf even inzet of moet je dat laten doen.

Vraag het hierom, omdat toen ik 2 x extra geheugen erin gedaan had, dus naast de normale manier via klepje, maar dus ook via de case open te schroeven ik vernam dat dan mijn garantie opeens niet meer geldig zal zijn

Verwijderd

Een laptop zit helemaal volgebouwd m.a.w. een tweede HDD erbij gaat echt niet lukken.

Blijft alleen een externe HDD over ;)
edit:
En om je voor te zijn: daar is genoeg info over te vinden met Google

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 21:41 ]

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zeg, weet een van jullie of het mogelijk is om mijn acer ferrari laptop van een extra hhd te voorzien, kan daar nl geen enkele melding over vinden op de support sites, en zo ja, is dat iets wat je er zelf even inzet of moet je dat laten doen.
Een hdd erbij plaatsen zal niet gaan. Wat je wel kan doen is de huidige schijf vervangen door een grotere of een externe hdd aansluiten.
Vraag het hierom, omdat toen ik 2 x extra geheugen erin gedaan had, dus naast de normale manier via klepje, maar dus ook via de case open te schroeven ik vernam dat dan mijn garantie opeens niet meer geldig zal zijn
Een externe schijf zal uiteraard geen problemen geven qua garantie. Als je de interne schijf gaat vervangen zal je de kast waarschijnlijk open moeten maken. Maar ik begrijp dat je dat tóch al gedaan hebt voor je geheugen, dus wat is nu nog het probleem?