Perproxy meteen laten flushen

Pagina: 1
Acties:

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-05 18:46

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Hoe stel ik in dat me perproxy [v3.19] meteen gaat flushen+fetchen nadat ie blokjes heeft gekregen.

Wat moet ik in perproxy.ini zetten?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Dan moet je de min/max keys ready en min/max keys done heel laag zetten.

Maar wat je niet wilt is dat je geen blokjes op voraad hebt, want dat betekend dat als iemand bij je komt fetchen dat hij dan eerst blokjes bij dnet moet halen en dat duurt dus onnodig lang. Dus ik zou die min/maz keys ready gewoon lekker hoog zetten.
De min/max keys done zijn dus voor de buffer out van je proxy. Als je die laagz et flushed hij gelijk. zet je die hoog dan spaart hij totdat hij dat aanatl bereikt heeft.

...

• Gizmo_mokum
  • Laatst online: 22-03 13:59
maxkeysdone=1

gooit ie meteen na ontvangen blokjes server open om door te sturen naar d.net of andere proxy.

Aangezien blokjes zelden alleen komen is het misscien zinniger om deze op een vrij lage waarde, zoals 10, of 25 te zetten.

• WarPuppy
  • Laatst online: 17-05 18:46

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Nog even een vraagje, ik wil soms wel eens de proxy handmatig laten flushen.

Hoe doe ik dat?

Geloof CTRL-BREAK, maar doet ie het dan ook echt?

Bvd

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
als je dan lekker veel units in je proxy hebt zitten moet je de ini even aanpassen en met op de gelijk door flushen stand zetten. Dus de max/min keys done even laag zete. Proxy even uitschakelen en weer herstarten zodat hij opstart met de net door gevoerde weizigingen en hij flushed alles lekker weg.

...