[list=1]
• Komt eraan. Ooit. When it's done, we'll let you know.
• mjah dat moet ik ooit eens doen... ook met usernames enzo
• Komt eraan. Ooit. When it's done, we'll let you know.
• mjah dat moet ik ooit eens doen... ook met usernames enzo
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
@1: ctrl-F *
@2: geen idee of dat haalbaar is
* zou met JS kunnen; zie bijvoorbeeld ook mijn mooie JS highlighter waar je makkelijk een bookmarklet van kan maken. Maar persoonlijk zie ik het nut er niet zo van in daar je OS/browser die functionaliteit ook biedt.
* zou met JS kunnen; zie bijvoorbeeld ook mijn mooie JS highlighter waar je makkelijk een bookmarklet van kan maken. Maar persoonlijk zie ik het nut er niet zo van in daar je OS/browser die functionaliteit ook biedt.
Intentionally left blank
CTRL+F is dus géén optie, omdat een topic uit meerdere pagina's kan bestaan... Dáár gaat het mij vooral omcrisp schreef op 01 februari 2004 @ 21:17:
@1: ctrl-F *
Papa Eend schreef op 02 februari 2004 @ 13:14:
[...]
CTRL+F is dus géén optie, omdat een topic uit meerdere pagina's kan bestaan... Dáár gaat het mij vooral om
?limit=999 achter de URL plakken en je ziet alle replies en dan werkt ctrl+f weer wel [ Voor 1% gewijzigd door Harm op 02-02-2004 18:49 . Reden: BTW ]
dat is een debug functieHarm schreef op 02 februari 2004 @ 18:49:
[...]
<code>?limit=999</code> achter de URL plakken en je ziet alle replies en dan werkt ctrl+f weer wel.
deze kan altijd worden verwijderd...
dus opzich is het helemaal geen slecht idee om te kunnen zoeken in een topic...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Niet ideaal bij topics die tegen de 1000 posts bevatten en veel plaatjes hebben.Harm schreef op 02 februari 2004 @ 18:49:
[...]
<code>?limit=999</code> achter de URL plakken en je ziet alle replies en dan werkt ctrl+f weer wel.
En de search in IE is nu niet bepaald fijn te noemen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
dan kan je altijd nog ///zoekwoord achter de URL zetten; wordt ook meegenomen in de topicnavigatieNakebod schreef op 02 februari 2004 @ 23:34:
[...]
Niet ideaal bij topics die tegen de 1000 posts bevatten en veel plaatjes hebben.
En de search in IE is nu niet bepaald fijn te noemen.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()