OK, normaal gesproken niet zo'n probleem, maar de draden die het huis binnenkomen zijn te dik ofzo. Ik krijg de draadjes er gewoon niet goed in, 1tje wel, maar de tweede gaat dan niet goed in het "sleufje" ernaast. Iemand een tip hoe ik dat op kan lossen? Ik heb nu kroonsteentjes gebruikt, maar dat staat/is nogal brak.
Verder een probleem met een oud draai toestel. Dit is de situatie:
draad komt binnen, deze gaat naar de splitter. 1 draad gaat naar adsl, andere gaat naar 2 kamers(met kroonsteentjes dus). In kamer A staat een moderne telefoon. In kamer B een oud draaitoestel( geschikt gemaakt voor tweedraads verbinding). Probleem is dat als er gebeld word dat de bel van dat toestel het niet doet. De draden (rood/blauw) zijn gewoon doorverbonden na de splitter. Waarom doet de bel het niet?
Wie weet antwoord op mijn vragen?
Verder een probleem met een oud draai toestel. Dit is de situatie:
draad komt binnen, deze gaat naar de splitter. 1 draad gaat naar adsl, andere gaat naar 2 kamers(met kroonsteentjes dus). In kamer A staat een moderne telefoon. In kamer B een oud draaitoestel( geschikt gemaakt voor tweedraads verbinding). Probleem is dat als er gebeld word dat de bel van dat toestel het niet doet. De draden (rood/blauw) zijn gewoon doorverbonden na de splitter. Waarom doet de bel het niet?
Wie weet antwoord op mijn vragen?