Ik heb een Hoofdformulier met een Menu, In dat menu heb ik een Item genaamd Nieuw spel. Als ik hier op klik komt er een nieuw formulier tevoorschijn, waarop de gebruiker 4 namen kan invullen. met 2 knoppen een OK en Cancel knop. Als er op de OK knop gedrukt worden de 4 namen uit de tekstvakken naar een Array genaamd nwSpelerNaam() weggeschreven. Deze variabele is een Public variabele die in een module staat. Nu is het dus zo dat als ik op OK druk dan moeten de zojuist ingevoerde namen worden weergegeven in Het hoofdformulier. Maar hoe doe ik dit. Hoe kan ik als het waren de waarde van de Array naar mijn hoofdformulier schrijven als er op de OK knop wordt gedrukt op een ander formulier.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Ik heb al gezocht op Google naar Form Update bla bla bla en ook in GOT maak heb niets kunnen vinden. Zou iemand mij kunnen helpen.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Ik heb al gezocht op Google naar Form Update bla bla bla en ook in GOT maak heb niets kunnen vinden. Zou iemand mij kunnen helpen.