Toon posts:

koelers voor mijn socket 423

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb nu 4 koelers gevonden voor mijn p4 1,7 Wilamette dit zijn ze:

Thermaltake Volcano 7+ P4
24 euro

Swiftech MC 462A
40 euro

Zalman 6500A cu
40 euro

Alpha PAL8045T
52 euro

alleen welke raden jullie mij nu aan en zouden jullie kunnen zeggen welke nou het beste is als je niet zou kijken naar de prijs. Wat ik graag wil is het volgende 's nachts wil ik graag dat hij zo stil mogelijk is en overdag zo koud mogelijk, snappie :P . Een top 4 zou handig wezen

Ik vraag dit nu, omdat het niet met de search knop te vinden was en met google kon ik ook geen goede vergelijking vinden.

alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 20:13 ]

Verwijderd

De Thermaltake is het goedkoopst, en qua koelprestaties denk ik het best. Voor de stilte kun je ook voor die zalman gaan. Persoonlijk zou ik de thermaltake nemen :*)

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:23

Exigence

dnkroz

Swiftech MC 462A
Alpha PAL8045T
Thermaltake Volcano 7+ P4
Zalman 6500A cu

Lijkt mij zo. Maar volgens mij kun je beter een Zalman 7000 halen.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 20:55

jotheman

Was like that when I got here!

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 20:10:
bla
Ik vraag dit nu, omdat het niet met de search knop te vinden was en met google kon ik ook geen goede vergelijking vinden.
bla
Riiiiiiiiiight, mijn grote dikke harige reet. Ik zou de reviews zo ff op kunnen zoeken maar ik heb er geen zin in. Pas naar 'tzelfde gezocht en 't is vrij eenvoudig te vinden, al helemaal op google :P

I see dead pixels...

Verwijderd

jotherman, hoewel ik het volkomen met je eens ben, wil ik je er toch op wijzen dat dit niet de bedoeling is. Hou aub rekening met het enigzins te grote visuele voorstellingsvermogen van je mede-got'ers (waaronder ikzelf!)....AARRGHH!!!

Mail dan een modje om te vragen of het topic dichtkan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 22:33:
jotherman, hoewel ik het volkomen met je eens ben, wil ik je er toch op wijzen dat dit niet de bedoeling is. Hou aub rekening met het enigzins te grote visuele voorstellingsvermogen van je mede-got'ers (waaronder ikzelf!)....AARRGHH!!!

Mail dan een modje om te vragen of het topic dichtkan :)
offtopic:
Mailen :? Hebben we deze knop voor:Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Maar je kan het goed vinden ja, dus succes met zoeken ;)

Verwijderd

Topicstarter
jotheman schreef op 01 februari 2004 @ 22:08:
[...]

Riiiiiiiiiight, mijn grote dikke harige reet. Ik zou de reviews zo ff op kunnen zoeken maar ik heb er geen zin in. Pas naar 'tzelfde gezocht en 't is vrij eenvoudig te vinden, al helemaal op google :P
ag man zeik niet zo enne heb jij ooit al eens een pagina gevonden waar alle vier met de zelfde systemen worden getest, nou??

Dus ik kan het beste de swiftech nemen, bedankt

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik zou ook voor de Swiftech gaan icm een stille papst of enermax fan.
Pagina: 1