Ik heb een probleempje bij cs. Ik speel het nou al een tijd en de laatste tijd geeft het ene raar lag probleem. Namelijk, als ik een paar minuten aan het spelen ben geeft hij aan dat ik een ping van over de hondert heb, terwijl ik begon met een ping van rond de twintig. Als ik dan weer terug ga naar HLSW (een programma waarmee je servers kan joinen zonder in cs zelf te zitten) zie ik dat alle servers die in mijn lijsts staan een zeer hoge ping geven. Dit vind ik heel raar want als ik dan mijn computer opnieuw opstart is de ping weer normaal (maar dan krijg ik na een tijdje spelen weer het zelfde probleem). Dit probleem is ook alleen zo bij cs. Battlefield 1942 kan ik wel goed spelen zonder naar een tijdje spelen lag te krijgen.
Weten jullie hoe dit kan? Het zou mooi zijn want ik vind het jammer dat ik nu geen cs meer kan spelen.
BTW ik weet niet of het in het goeie topis staat. Maar een kameraad van mij dacht dat het aan het netwerk lag dus plaats ik het hier.
Weten jullie hoe dit kan? Het zou mooi zijn want ik vind het jammer dat ik nu geen cs meer kan spelen.
BTW ik weet niet of het in het goeie topis staat. Maar een kameraad van mij dacht dat het aan het netwerk lag dus plaats ik het hier.