Toon posts:

welke driver voor 9800 pro die werkt ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Haj,

Ik heb een 9800 pro (volgens mij merkloos) 128 mb. Gekocht bij Funprice, alleen nu werken de standaard drivers die erbij zaten wel met windows 2003 maar ik kan verder geen cathaclyts (ofzow) werkende driver vinden voor windows 2003. Als ik dan diegen voor XP of 2000 probeer krijgt hij een error met een 'inf' file. Iemand eentje die voor windows 2003 is?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Alle drivers horen gewoon te werken hoor? Welke drivers heb je precies geprobeerd (versienummers) en heb je de drivers van je oude videokaart goed verwijderd?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Pollewob schreef op 01 februari 2004 @ 19:27:
Alle drivers horen gewoon te werken hoor? Welke drivers heb je precies geprobeerd (versienummers) en heb je de drivers van je oude videokaart goed verwijderd?
Eh. hij gebruikt Windows 2003... en 2003 wordt officieel niet support door ATi.

Nu is het wel mogelijk om ze te installeren onder 2003 met een omweg, maar ook dat is ook al vaak genoeg aan bod gekomen op GoT > Search vraagje dus ;)

Verwijderd

zoek eens naar het win2003 topic.

ik heb daar de oplossing gepost

Je moet de catalyst instaleren, dan rebooten, dan druk je F8, pak je VGA modus opstarten, ga je naar de instellingen van je kaart, en daar hardware acceleration op high zetten, en dan toepassen duwen, en dan weer rebooten, en dan gewoon opstarten

Zo werkt het :)

Veel suc6

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Stukje van win2003 gemist geloof ik :X

Maar dan is het idd een zoekvraag, [search=windows 2003 catalyst] bijvoorbeeld, en zoek ook met andere keywords die ongeveer hetzelfde betekenen :)

Dit topic is gesloten.