Toon posts:

D-Link 614+ of D-Link 624+

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heyo iedereen

Zit met de volgende vraag. Ik heb mij een laptop aangeschaft. Een Acer Aspire 2001WLCi. Nu is dit een centrino en zit daar standaard een Intel 802.11b wireless chipset onboard. Nu ga ik voor thuis dus ook een access-point aankopen en nog een extra pc-card voor mijn broer zijn laptop. Nu heb ik op de site van D-Link gemerkt dat er al een snellere standaard is, zijnde de 802.11g die blijkbaar sneller is! Goedkoper is hij blijkbaar ook in de winkel waar ik hem waarschijnlijk ga kopen (Comtechnology). Nu zou ik graag wat raad hebben. Zou ik de 624+ (router) en de G650+ (pc-card voor mijn broer)? Zijn daar eventueel nadelen aan verbonden of niet?

Indien er mensen zijn die echt zeggen van, koop aub D-Link niet gelieve dit dan ook te melden aub. Alvast thx for the replies!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

je meot geen 2 standaarden dor elkaar gebruiken

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb sinds december een 624+ met een G650+ en moet zeggen werkt perfect op 54mbit. Nog geen bugs of fouten kunnen ontdekken afgezien dat ik de snmp uitlezing (voor traffic stats) niet voor elkaar krijg.

Let trouwens wel op: de US firmwares werken niet op europese versies. Dat is jammer, want met de US firmware zitten ze al op 108mbit.

Sys Specs

Verwijderd

De 802.11g standaard is backwards compatible met 802.11b. Alles zal dus wel met elkaar samenwerken. Zolang je een 802.11b kaartje hebt, echter, benut je je snelheid dus niet.

D-Link is verder een prima fabrikant zoals Danfoss al aangeeft, als jij denkt dat dit goede apparatuur is voor jou moet je die gewoon kopen :)

Succes :Y)

Dit topic is gesloten.