Nou, ik ben dus aan de slag gegaan met overclocken.... Tja, nu doet hij niets meer. Ik had de multiplier geprobeerd te veranderen (verlagen, stom van me, AMD XP2000+ was gelocked), en nu start mijn pc niet meer op. Zwart beeld, de monitor geeft geen beeld. Nu heb ik hier op dit forum gelezen dat je de hele instellingen van je bios kan resetten met een jumpertje. Meer kan ik niet over dit onderwerp vinden. Nu is mijn vraag aan jullie:
1. Hoe gaat dat met dat jumpertje? Moet ik het verplaatsen indrukken of wat? (tja, ik weet er niet veel van, sorry)
2. Weet iemand waar ik dat jumpertje kan vinden op mijn MSI KT3 Ultra, of hoe het eruit ziet?
Alvast bedankt voor de hulp, want mijn ouders zijn niet blij als ik hun pc gebruik
1. Hoe gaat dat met dat jumpertje? Moet ik het verplaatsen indrukken of wat? (tja, ik weet er niet veel van, sorry)
2. Weet iemand waar ik dat jumpertje kan vinden op mijn MSI KT3 Ultra, of hoe het eruit ziet?
Alvast bedankt voor de hulp, want mijn ouders zijn niet blij als ik hun pc gebruik