MSI KT3 Ultra resetten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-08 16:33
Nou, ik ben dus aan de slag gegaan met overclocken.... Tja, nu doet hij niets meer. Ik had de multiplier geprobeerd te veranderen (verlagen, stom van me, AMD XP2000+ was gelocked), en nu start mijn pc niet meer op. Zwart beeld, de monitor geeft geen beeld. Nu heb ik hier op dit forum gelezen dat je de hele instellingen van je bios kan resetten met een jumpertje. Meer kan ik niet over dit onderwerp vinden. Nu is mijn vraag aan jullie:
1. Hoe gaat dat met dat jumpertje? Moet ik het verplaatsen indrukken of wat? (tja, ik weet er niet veel van, sorry)
2. Weet iemand waar ik dat jumpertje kan vinden op mijn MSI KT3 Ultra, of hoe het eruit ziet?

Alvast bedankt voor de hulp, want mijn ouders zijn niet blij als ik hun pc gebruik ;)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je kan ook gewoon een paar minuten het batterijtje eruit laten liggen, is het BIOS ook gereset. :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Valigarmanda
dreeke schreef op 01 februari 2004 @ 17:47:
Je kan ook gewoon een paar minuten het batterijtje eruit laten liggen, is het BIOS ook gereset. :)
Weet je ook hoe het batterijtje eruit ziet en waar ik dat kan vinden? Ik ben een complete noob op dit gebied.... :o

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Waar? Op het bord ... ;) Waar dan precies weet ik ook niet. Het is een rond, plat en zilverkleurig dingetje dat in een zwart plastic houdertje geklikt zit.

Anders even een handleiding downloaden van de MSI website, daar staat ook in hoe je het BIOS reset.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Valigarmanda
Thanx het is gelukt, hij werkt weer :) :P _/-\o_
Mocht er ooit iemand hetzelfde probleem hebben en de search gebruiken:
Check pagina 2-27 van je handleiding ;)
Van mij part mag de topic dichtgesmeten worden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Dus, lang leve de manual begrijp ik! :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.