Gezocht..gezocht..gezocht... niks gevonden.
Ik kan geen bestanden meer delen met PC's aangesloten via de router.
Netwerkje van 2 XP PC's loopt perfect via Linkpro switch. Alles te zien alles te delen.
Instellingen allemaal goed dus.
Heb sinds paar dagen ADSL.
Trek ik de 2 netwerkkabels uit de switch en plug ze in het xs4all Speedtouch 510 Multi PC modem kan ik via beide internetten. Alle oké zou je zeggen. Mekaar pingen geen probleem.
Het lokale netwerk ben ik dan echter wel kwijt. PC's zien mekaar niet meer en er valt dus niks meer te delen.
RaRa politiepet. Hoe kan dit nou? De 510 Multi met op de achterkant 4 aansluitingen zou toch een geïntegreerde switch bevatten?
Moet ik iets releasen bij de router instellingen voor het lokale netwerk?
Houdt de ingebouwde firewall van de Speedtouch het zaakje tegen?
Ik kan geen bestanden meer delen met PC's aangesloten via de router.
Netwerkje van 2 XP PC's loopt perfect via Linkpro switch. Alles te zien alles te delen.
Instellingen allemaal goed dus.
Heb sinds paar dagen ADSL.
Trek ik de 2 netwerkkabels uit de switch en plug ze in het xs4all Speedtouch 510 Multi PC modem kan ik via beide internetten. Alle oké zou je zeggen. Mekaar pingen geen probleem.
Het lokale netwerk ben ik dan echter wel kwijt. PC's zien mekaar niet meer en er valt dus niks meer te delen.
RaRa politiepet. Hoe kan dit nou? De 510 Multi met op de achterkant 4 aansluitingen zou toch een geïntegreerde switch bevatten?
Moet ik iets releasen bij de router instellingen voor het lokale netwerk?
Houdt de ingebouwde firewall van de Speedtouch het zaakje tegen?