Krijg ik gister via de post binnen een k7t pro 2a een tb 1000 Mhz, een enermax 431 Watt voeding en 128 MB mushkin geheugen. Na alles gemonteerd te hebben start ik me PC op, Windows 2000 geinstalleerd, met nvidia driver 6.47 voor me geforce ddr en directx8, even de via driver (van 1 december) geinstalleerd. Bios instellingen op 133 cas 2 gezet en de agp 4x uitgezet. Tot zover dus alles goed.
Toen begon het pas. Ik testen met 3D Mark 2000. Nou schokken niet te geloven toen zakte alles al tot in mijn schoenen (dit is hier ook al gepost). Ik maar van alles veranderen wat niets bleek te helpen. Ik denk nou er zijn problemen bekend met de VIA chip dus we gaan maar voor Sandra 2001. Dat programma gedraaid. Processor netjes, multimedia netjes, alleen het geheugen, mushkin geheugen wat niet beter presteerd als standaar pc100 geheugen. bah.
Hier heb ik tot vanavond mee kunnen leven. Totdat ik vanavond een image file (bin/cue) wilde branden met nero wat normaal altijd goed gaat (brander = plextor 8/4/32). Wanneer ik op 8 speed deze image probeer te branden loopt binnen de korste tijd me buffer leeg en mislukt de cd (hij loopt dus eigenlijk meteen leeg).
Nou vraag ik aan jullie is er iemand die een oplossing weet voor al deze problemen of voor een van deze problemen want ik wordt er helemaal gek van.
Ik ga even windows 2000 opnieuw installeren en dan hoop ik dat het al iets beter is. Hopelijk dat jullie wat weten. thnx
Toen begon het pas. Ik testen met 3D Mark 2000. Nou schokken niet te geloven toen zakte alles al tot in mijn schoenen (dit is hier ook al gepost). Ik maar van alles veranderen wat niets bleek te helpen. Ik denk nou er zijn problemen bekend met de VIA chip dus we gaan maar voor Sandra 2001. Dat programma gedraaid. Processor netjes, multimedia netjes, alleen het geheugen, mushkin geheugen wat niet beter presteerd als standaar pc100 geheugen. bah.
Nou vraag ik aan jullie is er iemand die een oplossing weet voor al deze problemen of voor een van deze problemen want ik wordt er helemaal gek van.