Toon posts:

ADSL [INTERN]

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje over ADSL binnen je huis. Als er in je huis al een netwerk ligt voor de normale telefoon (het is gewoon één lijn, als je ergens de hoorn opneemt zit je in het gesprek van het andere toestel naar buiten), kan het ADSL dan gewoon via ditzelfde netwerk verlopen?

Dus betekent dit dat alle aansluitpunten voor een normale telefoon ook aansluitpunten voor ADSL worden, of moet er een gehele nieuwe bedrading worden gelegd?

Bedankt voor de antwoorden,

Verwijderd

Nee.

Zo moet je het doen:

Aansluiting
|
|
|
Splitter --- ADSL modem
|
|
Telefoons

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:14:
Nee.

Zo moet je het doen:

Aansluiting
|
|
|
Splitter --- ADSL modem
|
|
Telefoons
Ik snap het nog niet helemaal. Kan ik dan wel de bedrading van de telefoon voor de adsl gebruiken als ik dit in de meterkast aansluit?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Je moet de splitter voor de vertakking/centrale naar de telefoons plaatsen. Staat ook in de informatie van de providers.

LinkedIn WoT Cash Converter

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry, maar dit staat allemaal letterlijk in installatiehandleidingen en 'tis ook al tientallen keren op GoT langsgekomen. We verwachten hier dat je eerst zelf wat research doet, en niet meteen een topic als dit opent. Deze gaat dus dicht, zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.