Heb hier een videobestand in *.M2V (die ik overigs alleen met PowerDVD kan openen); anyways... ik wil er 'n mooi SVCD Cd'tje van maken m.b.v. me brandprogje Nero (versie 5.5.10.54) 
Als ik daaropvolgend mijn videobestanden bij het tabblad Super-VCD van rechts naar links werp komt hij met een opmerking dat 'ie het niet kan encoden omdat een bepaalde MPEG-2 Codec ontbreekt.
Die heb ik vervolgens gedownload; en dan begint hij ook wel netjes aan het hele encode+brand proces, maar kennelijk heeft hij meer tijd dan mij aangezien Nero na een kwartier pas op 1 of 2 procent was met het 'omzetten'. Omdat ik het nog voor de volgende zonsverduistering wil klaar hebben, bevalt me dat niet.
Met de search kwam ik uit op TMPGEnc (ik heb de 2.5 Plus bemachtigd); maar Windows XP Pro roept me vervolgens tot een halt als ik daarmee probeer te encoden (In TMPGEnc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten). -> "Vertel Microsoft over dit probleem"
Bij zowel NTSC, NTSC Film, PAL.
Hoe kan ik moeiteloos (en 'n beetje rap!) naar .MPG converteren om er een SVCD van te brouwen
Als ik daaropvolgend mijn videobestanden bij het tabblad Super-VCD van rechts naar links werp komt hij met een opmerking dat 'ie het niet kan encoden omdat een bepaalde MPEG-2 Codec ontbreekt.
Met de search kwam ik uit op TMPGEnc (ik heb de 2.5 Plus bemachtigd); maar Windows XP Pro roept me vervolgens tot een halt als ik daarmee probeer te encoden (In TMPGEnc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten). -> "Vertel Microsoft over dit probleem"
Hoe kan ik moeiteloos (en 'n beetje rap!) naar .MPG converteren om er een SVCD van te brouwen
[ Voor 19% gewijzigd door Silent Thunder op 01-02-2004 18:40 ]