Toon posts:

Slecht internet op computer op computers in het netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer met windows XP, hierop komt mijn internetverbinding binnen. Verder heb ik een computer met windows 98SE waarop ik via het netwerk kan internetten. Dit werkt gewoon goed, maar als ik meer dan 2 dingen tegelijk doe op internet dan doet hij het niet meer goed. Zo gebeurd het vaak dat tijdens het surfen mijn MSN uitgelogt wordt. Ook kazaa werkt hierdoor niet goed omdat hij telkens maar blijft zoeken en niks vindt! Ik vraag me af waarmee dit te maken kan hebben. Heeft het mogelijk iets te maken met de firewall op de hoofdcomputer?(Norton INternet security 2003) of ligt het aan mijn instellingen?
Bij voorbaat dank,

Verwijderd

Gebruik je naast de firewall van norton ook de default firewall van winXP? Zet in dat geval de default firewall van XP uit. Wat heb je verder al geprobeerd? Je zegt dat je je afvraagt of het met norton te maken heeft, heb je al eens geprobeerd wat er gebeurd als je die tijdelijk even uitzet?

Verwijderd

Topicstarter
zoals je zei heb ik geprobeerd om de firewall tijdelijk uit te zetten, hiermee is het probleem inderdaad verholpen. Toch wil ik wel graag mijn firewall erop laten, dus weet iemand misschien wat je in Norton Internet Security moet veranderen om van dit probleem af te zijn. Er zullen toch wel meer mensen zijn met dit zelfde probleem?:S Misschien een patch ofzo?
Gr Richard