Geen inspiratie
lijkt me wel droog om te zien...
waar blijft het fotootje
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Het zag er zo leuk uit.. en klonk bijna als een echt Alpha met HP fan
Het idee was goed
Geen inspiratie
Klinkt mischien een beetje krom zoals ik het uitleg, maar dit is wel zo ongeveer waarom hij minder koelde.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik snap het inderdaad niet. Een orb koeler zuigt koele luch naar de CPU toe.Op dinsdag 12 december 2000 22:37 schreef E-Vix het volgende:
dat komt omdat je de lucht boven je eerste fan er al weer uit blies. Hierdoor was er minder lucht die weerstand kon bieden aan je 2e fan, die daardoor weer harder kon gaan draaien. Alleen omdat er minder lucht aanwezig was, blies hij ook minder hard waardoor hij ook minder koelde.
Klinkt mischien een beetje krom zoals ik het uitleg, maar dit is wel zo ongeveer waarom hij minder koelde.
Als je er een koelertje opzet die ook mee zuigt ( op z'n kop zetten dus ) dan word er in totaal toch meer lucht naartoe gezogen
Geen inspiratie
Verwijderd
want als de bovenste te weinig lucht door laat
dan krijgt de onderste minder lucht dan voorheen
waardoor die dus minder goed kan koelen
Verwijderd
Word ie iets koeler van maar dat het nou noodzakelijk is: NEE
Lekker wijf van die user icon van je, heb je daar het origineel foto van??
off-topic
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
To the point, koop eens een vette cooler, een Silverado of gewoonweg alles met een Delta HP er op
Stel ja chrome orb draait met 4000 rpm (zal wel fout zijn maar ik zeg stel
(Verbeter me als ik het fout heb
Verwijderd
offtopic. Ik had een fullsize pic, maar ben ik kwijt.
Ik weet wel dat ik haar ergens in de achtergronden afdeling van tucows heb opgescharreld.
Ik vind haar ook nog steeds heel mooi
Geen inspiratie
Verwijderd
nee nu ben je een prutserOp dinsdag 12 december 2000 21:01 schreef martijn12345 het volgende:
Ik heb bovenop mijn chrome orb een simpel 60mm fannetje gezet wat resulteert in een winst van 600 toeren per minuut
Ben ik nu ook een echte tweaker
Hierbij open ik meteen een nieuwe topscorelijst :
Hoeveel toeren draait JOUW Chrome-orb ?
martijn : 6428
Geen inspiratie
Heej heej heej. Iedereen is ergens begonnen.Op maandag 18 februari 2002 10:43 schreef divx4me het volgende:
[..]
nee nu ben je een prutser
Inmiddels ben ik 2500 post verder. En jij hebt er nog geen 100 gehad. Dus ajb een beetje rustig meneertje
Geen inspiratie
maar divx4me had ook geen onnodige opmerking moeten maken
Verwijderd
Bovenop het feit dat het erg slecht is voor je fan (deze loopt nu sneller dan de bedoeling) werkt het niet omdat je overdruk creeert aan de verkeerde kant. Je wilt juist dat de fan aanzuigt hierdoor treedt een miniem drukverschil op aan de voorkant en zal er aan de onderkant een overdruk ontstaan. Nu creeer je dus overdruk aan de voorkant. Hierdoor loopt de fan wel sneller, maar verplaatst het minder lucht (effectief gezien).
Dit is de meeste inefficiente oplossing die je kan bedenken ..
heb alleen geen zin om dat te gaan proberen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Wrom zo weinig?Op dinsdag 12 december 2000 21:10 schreef Demoniac het volgende:
Gooi er een Delta 60HP op>:)
120HP
hmm, je kan ook gewoon een betere koeler kopenOp maandag 18 februari 2002 20:14 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Wrom zo weinig?
120HP
Verwijderd
Op maandag 18 februari 2002 18:20 schreef InterFreak het volgende:
We want picz we want picz
Lekkah!!
http://themes.tucows.energis-idc.net/images/shots/wallpaper/beautiful_heidi-1024x768.jpg
off-topic
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200