Toon posts:

welke koeler zou ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een p4 2.8 Ghz 800FSB en 2x512MB DDR RAM geheugen (dual)
en ik heb last van het luide geluid die mn ventilator maakt en na het lezen van de FAQ blijkt dat ik mss beter een nieuwe vent aankoop, maar ik had graag wat advies gehad welke precies ik zou moeten aankopen om wat stillere pc te hebben

thx

ps verder heb ik nog gfx fx5900

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-01 09:27
Das vrij logisch, ik zou de zalman cnps7000a-cu halen _/-\o_ .
Ik heb hem zelf ook. Hij is super stil en koelt als de beste.
Linkje: http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000a-cu.htm

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:23

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 15:09:
Ik heb dus een p4 2.8 Ghz 800FSB en 2x512MB DDR RAM geheugen (dual)
en ik heb last van het luide geluid die mn ventilator maakt en na het lezen van de FAQ blijkt dat ik mss beter een nieuwe vent aankoop, maar ik had graag wat advies gehad welke precies ik zou moeten aankopen om wat stillere pc te hebben

thx

ps verder heb ik nog gfx fx5900
Als je temperatuur nu redelijk laag is dan kun je voldoen met de aanschaf van een nieuwe (stillere) ventilator. Als je temperatuur nu al hoog is zul je er ook nog een grote heatsink bij moeten kopen, anders kan hij door de lagere airflow z'n warmte niet kwijt.
Ook die FX kan bron van veel geluid zijn, controleer dit dus ook even.

Bovendien zijn deze vragen niet echt toegestaan hier, want dit kun je met de search wel vinden.

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik het post, maar ik vond het niet via search en khad ook eerst al de faq gelezen dusjah :(

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:19:
sorry dat ik het post, maar ik vond het niet via search en khad ook eerst al de faq gelezen dusjah :(
Het staat er toch echt in: DOC FAQ - de beste koeler

Het staat er weliswaar niet met zoveel woorden in, maar aangezien het hier Die-Hard Overclocking en Cooling heet mag toch wel wat kennis van de spullen waar je mee werkt worden verwacht. Heb je die niet dan verwacht men dat je reviews leest en topics hier in DOC naloopt die te vinden zijn met de search, er zijn namelijk vaak genoeg koelers van allerhande soort langsgekomen. Aangezien "Welke koeler?" topics dus niet de bedoeling zijn, gaat deze dicht.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.