Casemodding en ElectronicaWFvN schreef op 01 februari 2004 @ 14:24:
Heb je niet de mogelijkheid om een ijking toe te passen? Dan ben je van het probleem af
Maar wat heeft dit met casemodding te maken?
Waarom zou je per sé gebruik willen maken van twee sensoren? Met één zou het ook mogelijk moeten zijn, al zal het bepalen van de hoek wat moeilijker zijn 
Even offtopic, maar: dit is nog steeds Casemodding & Elektronica, dus ik zie niet in waarom het hier niet zou mogen staan. Sterker nog, dit lijkt me de enige juiste plek om het neer te zetten
The devil is in the details.
ja ik had al geprobeerd een karretje te maken dat als het ware rondscant, en dan de hoek waar het meeste licht vandaan kwam opslaat en daar naartoe draait, maar dit werkt erg slecht, en volgens mij moet het simpeler kunnen als je meer sensoren ter beschikking hebt.December schreef op 01 februari 2004 @ 14:28:
Waarom zou je per sé gebruik willen maken van twee sensoren? Met één zou het ook mogelijk moeten zijn, al zal het bepalen van de hoek wat moeilijker zijn
December schreef op 01 februari 2004 @ 14:28:
Even offtopic, maar: dit is nog steeds Casemodding & Elektronica, dus ik zie niet in waarom het hier niet zou mogen staan. Sterker nog, dit lijkt me de enige juiste plek om het neer te zetten
offtopic:
Ik heb al vele elektronicatopics op slot zien gaan....
Ik heb begrepen dat die elektronica puur sltaat op elektronica ten behoeve van casemodding. Dit hoort dan volgens mij ook thuis in OH
Ik heb al vele elektronicatopics op slot zien gaan....
Ik heb begrepen dat die elektronica puur sltaat op elektronica ten behoeve van casemodding. Dit hoort dan volgens mij ook thuis in OH
[ Voor 5% gewijzigd door WFvN op 01-02-2004 14:41 ]
Mensen, bij deze het vriendelijke edoch dringende verzoek dergelijke discussies aan ons over te laten. Als je denkt dat iets ergens verkeerd staat kan je dat gewoon middels een topic-report kenbaar maken, dit topic is weer een mooi bewijs van het feit dat zoiets melden in het topic alleen nog maar averechts werkt.
Overigens heeft WFvN wel deels gelijk, electro-topics in CME dienen toch wel een binding met computers te hebben, maar niet perse casemodding.
In ieder geval lijkt het me handig dat topicstarter het in Stuffis Generalis gaat proberen... Ik zal de topicstart en de eerste reacties in een nieuw topic daar moven.
Overigens heeft WFvN wel deels gelijk, electro-topics in CME dienen toch wel een binding met computers te hebben, maar niet perse casemodding.
In ieder geval lijkt het me handig dat topicstarter het in Stuffis Generalis gaat proberen... Ik zal de topicstart en de eerste reacties in een nieuw topic daar moven.
Dit topic is gesloten.
![]()