Toon posts:

partition magic problemen 2 schijven

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om een C schijf en een D schijf aan elkaar te maken met partion magic. Dat moest volgens mij door eerst de losse stukjes van de D schijf weg ta helen en dat vervolgens weer aan de C schijf te koppelen.

Het los halen geeft ie verder geen problemen mee maar als ik dan het losse stuk weer aan de C schijf wil vastmaken geeft ie een error (bij het blauwe scherm waar alles moet gebeuren) in deze error staat iets over verkeerde FAT en iets raars over niet werkenede batch bestanden?????????????? ik snap hier niets van en nu zweeft er nogsteeds losse ruimte op mijn HD rond

wie kan mij helpen??
alvast bedankt,

Trance power

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 14:18:
in deze error staat iets over verkeerde FAT en iets raars over niet werkenede batch bestanden?????????????? ik snap hier niets van
Ik snap er ook niks van. Het zou al enorm helpen als je de foutmeldingen zou vermelden. Op deze manier kan niemand je helpen.

Een goeie probleemomschrijving is meestal al de helft van de oplossing. Jouw omschrijving rammelt aan alle kanten en de kans op een oplossing lijkt me zo niet al te groot.

Enne, deze topic hoort onder Software Algemeen en niet hier.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Crosspost :/

Dit topic is gesloten.