Toon posts:

[WIN2K+GHOST] problemen met netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensjes,

Watk dus heb zijn 20x windows 98 clients met daarop 12gb aan data ( games+windows). Deze wilk dus makkelijk voorzien van nieuwe windows dmv Norton Ghost 2003, deze draait dan op windows 2000 proffessional SP4.

Heb alles geinstalleerd en zelfs die tutorials bekeken maar kom er nogsteeds niet uit.

Probleem is dat ik geen drive kan mappen, op win2k een drive gemapped en user account gemaakt ervoor, zodra je die wilt mappen op een van de clients krijg je melding dat je wachtwoord niet klopt :S Als ik geen drive kan mappen kan ik ook geen image ernaartoe schrijven :S

Bedoeling van dit allemaal is dat ik gewoon als er een client wee roverhoop ligt gewoon met een ghost bootdisk kan booten en een image terug kan zetten, moet toch wel mogelijk zijn ?

Verwijderd

Hiervoor is de Ghost Enterprise versie. Je moet booten van disk en dan kan-ie contact zoeken met die server en dan ragt-ie het image erover heen.

Volgens mij kan hetgeen jij wilt niet eenvoudig met de "Personal" editie van Norton Ghost (de 2003-versie)

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het wel eens eerder gehad maar dat is dus door iemand anders geinstalleerd. Gewoon norton ghost 2003 , die handleiding ligt hie rnog dus ik neem aan dat dat het dus was. Geen enterprise iig :S