Ik vermoed dat de oplossing vrij simpel is maar ik kom er ff niet op.
Het gaat om het volgende:
Ik het een frame met daar in 3 iframes:
=====
<table width="120">
<tr>
<td class="balk">
Welkom <%Response.Write Session("Gebruikersnaam")%>
</td>
</tr>
</table>
<iframe src ="login.asp" align="middel" frameborder="0" width="120" height="170" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>
<table width="120">
<tr>
<td class="balk">
Wie zijn online?
</td>
</tr>
</table>
<iframe src ="online.asp" align="middel" frameborder="0" width="120" height="50%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto"></iframe>
<table width="120">
<tr>
<td class="balk">
Datum en tijd
</td>
</tr>
</table>
<iframe src ="klok.asp" align="middel" frameborder="0" width="120" height="120" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>
=====
Het bovenste en onderste iframe hebben een vaste afmeting. Alleen de middelste moet afhankelijk zijn van de hoogste van het window.
Dus als het innerWindow 900x600 is dan moet het middelste iframe dus automatisch (900-170-120=) 610 hoog worden.
Maar als ik het windows resize moet dat iframe dus mee resizen...
Wie kan me helpen??
Het gaat om het volgende:
Ik het een frame met daar in 3 iframes:
=====
<table width="120">
<tr>
<td class="balk">
Welkom <%Response.Write Session("Gebruikersnaam")%>
</td>
</tr>
</table>
<iframe src ="login.asp" align="middel" frameborder="0" width="120" height="170" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>
<table width="120">
<tr>
<td class="balk">
Wie zijn online?
</td>
</tr>
</table>
<iframe src ="online.asp" align="middel" frameborder="0" width="120" height="50%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto"></iframe>
<table width="120">
<tr>
<td class="balk">
Datum en tijd
</td>
</tr>
</table>
<iframe src ="klok.asp" align="middel" frameborder="0" width="120" height="120" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>
=====
Het bovenste en onderste iframe hebben een vaste afmeting. Alleen de middelste moet afhankelijk zijn van de hoogste van het window.
Dus als het innerWindow 900x600 is dan moet het middelste iframe dus automatisch (900-170-120=) 610 hoog worden.
Maar als ik het windows resize moet dat iframe dus mee resizen...
Wie kan me helpen??