Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Idee: All knopje?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet de/het volgende vraag/idee/verzoek/ect hier. Is het niet mogelijk om wanneer een topic meerdere pagina's bevat er een 'All' knopje naast 'Last'in de topiclijst bij te maken. Het scheelt een hoop werk als je specifiek iets zoekt en dus met Ctrl+F het topic doorzoekt. Uiteraard kan dit nu ook al door het aantal reacties per pagina op 999 te zetten, maar dat laad als je gewoon forumt erg sloom (vooral bij plaatjes e.d.)

Een goed idee?

edit:/sorry... [feat] vergeten in het onderwerpregeltje te zetten, sorry O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 13:34 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 22:20
?limit=999 achter je URL plakken, dan hoef je het niet in je prefs in te stellen :)

The devil is in the details.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 16:22
hiervoor kun je ?limit=999 achter url zetten.

hmz , beetje laat :(

[ Voor 22% gewijzigd door twit op 01-02-2004 13:35 . Reden: spuit 11 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Topicstarter
Ah, die kende ik nog niet :)... mgoed, waarom moeilijk doen waarom het ook makkelijk met een knopje zou kunnen :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom niet onder een knopje?

Ik zou niet weten waar dat eventuele knopje zou moeten cq. mooi zou staan en volgens mij zit nou niet 50% van de GoT-ters er om te springen ofzo :)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Vind ik niet eens zo'n slecht idee.
Bedenk echter dat je niet vrolijk word als je per ongeluk op 'all' drukt ipv 'last' in bijvoorbeeld het FS2004 topic :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

"all" is dan nog altijd max 1000 per pagina. de ?limit= parameter is daarbij een debugtool, en niet "voor het publiek" en kan zomaar verdwijnen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

chem, hoevaak dat ondertussen al wel niet is gezecht...

kun je van deze debugtool niet gewoon een feature van maken? Ik heb zulke topics al meerdere malen voorbij zien komen, en blijkbaar is er WEL vraag naar...

Maar dat is mijn mening...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik heb het inderdaad al menigmaal gezegd, maar blijkbaar wil men het niet vinden/zoeken. Maakt me weinig uit, ik tiep het nog wel een keer in.

Er zit wel degelijk een technische reden achter het feit dat er geen parameter naar react gegeven kan worden waarmee de "limit" opgeheven wordt: intern geheugen, de load op mysql, de tijd dat zo'n query kost (incl. locking) en het aantal verwerkingen in React.

De grens hebben we nu op een 1000 stuks gezet, en dat zou misschien nog wel redelijkerwijs naar 1500 kunnen oid. Maar bij GoT denk ik dat met 1000 stuks we redelijk veilig zitten. Daarbij is het een debug parameter zoals gezegd, waarbij we de vrijheid hebben om die op elk getal te zetten die ons goeddunkt.

Het gevolg van deze grens, is dat topics van n+ reacites toch meerdere pagina's gaan tellen. Niet alleen is de "all" knop dan niet "all" maar "meestal all", ook moet er dan de parameter naar de volgende pagina worden overgenomen. En zoiets doe je dan niet alleen bij list_messages, maar ook list_topics, list_users, etc. etc. etc. en ik ga niet eens beginnen om uit te leggen hoeveel werk dat kost, en hoe weinig profijt men er van heeft.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:06

crisp

Devver

Pixelated

kortweg: nee :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.