Toon posts:

telkens soundloop

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik aan het gamen ben dan loop me geluid vast, waardoor gelijk me pc vastloopt, ik denk dat ik de drivers moet hebben..: dit is mijn geluidskaart: Creative Labs SB Live! Player 1024 Sound Card PCI

Nou heb ik dit best vaak, en ik heb dit probleem sinds ik 2 nieuwe boxen heb, van TRUST soundwave 200p. Waar kan ik de drivers ophalen van mijn geluidskaart, en evenueel van mijn boxen (als daar drivers voor bestaan)

alvast bedankt. ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34
Drivers vallen gewoon van Creative.com te downloaden. Het lijkt me ook dat je daar als eerste kijkt als je naar drivers zoekt :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Eey

Voor zover ik weet bestaan er geen drivers boor je boxen..

Je soundcard drivers kun je hier vinden:

http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp
(selecteer os en je kaart en klaar is kees)

Greets Scorp

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
December schreef op 01 februari 2004 @ 13:30:
Drivers vallen gewoon van Creative.com te downloaden. Het lijkt me ook dat je daar als eerste kijkt als je naar drivers zoekt :?
Niets meer aan toe te voegen. Als je een Soundblaster kaart van Creative Labs hebt, dan lijkt me zoeken op hun site de meest logische actie ;)

Over het soundloop probleem: je geeft veel te weinig informatie (wanneer gebeurt het nou precies?) om er maar ook iets zinnigs over te zeggen. Er zijn afaik geen drivers voor boxen nodig, en dat het probleem door een andere boxensetje wordt veroorzaakt lijkt me ook wat onwaarschijnlijk. Heb je, toen je de boxen had aangesloten, iets aan je (geluids)instellingen gewijzigd waardoor dit zou kunnen komen? Om maar iets te noemen :)

Dit topic is gesloten.