Toon posts:

[XP] PartitionMagic 8.0 geeft een error?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om een C schijf en een D schijf aan elkaar te maken met partion magic. Dat moest volgens mij door eerst de losse stukjes van de D schijf weg ta helen en dat vervolgens weer aan de C schijf te koppelen.

Het los halen geeft ie verder geen problemen mee maar als ik dan het losse stuk weer aan de C schijf wil vastmaken geeft ie een error (bij het blauwe scherm waar alles moet gebeuren) in deze error staat iets over verkeerde FAT en iets raars over niet werkenede batch bestanden?????????????? ik snap hier niets van en nu zweeft er nogsteeds losse ruimte op mijn HD rond

wie kan mij helpen??
alvast bedankt,

TP

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat heeft dit met processors te maken? Mobos :? Of geheugen 8)7

Je hebt problemen met een stukje software. Dit topic hoort derhalve in SA B)

Processors, Mobo's & Geheugen > Software Algemeen

Mijn tip: gooi PartitionMagic weg. Je had het verspilde geld beter kunnen besteden aan een backupschijf (zodat je de data kan overzetten en de partities gewoon van scratch af op een lege schijf kan aanmaken) of Norton Ghost en een paar lege CD'tjes :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Error 2003 while executing batch

Error 2003 File size does not match FAT allocation for file

die krijg ik vlak na dat ie begint en dan wil hij meteen ook rebooten en is er niets veranderd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 14:47:
Error 2003 while executing batch

Error 2003 File size does not match FAT allocation for file

die krijg ik vlak na dat ie begint en dan wil hij meteen ook rebooten en is er niets veranderd.
De partitie is corrupt, zie ook http://www.powerquest.com/support/primus/id2157.cfm