Ik weet niet zeker of ik hier in de juiste sectie zit, maar ik zou niet weten waar dit anders onder valt.
Het volgende is het probleem.
Ik heb een netwerkje met drie pc's hiervan is een webserver en twee werkstations.
De webserver draait op IIS 6.0 met PHP en MySQL, hierop draait een site, die op de server zelf als een zonnetje draait. Elke pagina die je raadpleegt, staat meteen voor je neus.
Het probleem is echter als ik die site raadpleeg vanaf een werkstation, dan duurt het gemiddeld 6 seconden voordat de pagina is geladen.
In eerste instantie dacht ik dat het aan m'n wireless connectie van m'n laptop lag, maar op een werkstation met vaste connectie is het probleem idem.
Verder is de connectie tussen de pc's perfect. Een ping geeft 2 ms als response tijd, en bestanden kopieren, gaat op volle snelheid.
Hieronder de specs van de PC's
De server:
Intel PII 400 Mhz
196 MB
Windows 2003 Server Standaard
IIS 6.0
Vaste PC:
AMD Athlonn XP 2000
512 MB
Windows XP Home
Laptop:
Intel PIV 2,4 Ghz
512 MB
Windows XP Pro
Iemand enig idee wat hier nou de vertragende factor is???
Het volgende is het probleem.
Ik heb een netwerkje met drie pc's hiervan is een webserver en twee werkstations.
De webserver draait op IIS 6.0 met PHP en MySQL, hierop draait een site, die op de server zelf als een zonnetje draait. Elke pagina die je raadpleegt, staat meteen voor je neus.
Het probleem is echter als ik die site raadpleeg vanaf een werkstation, dan duurt het gemiddeld 6 seconden voordat de pagina is geladen.
In eerste instantie dacht ik dat het aan m'n wireless connectie van m'n laptop lag, maar op een werkstation met vaste connectie is het probleem idem.
Verder is de connectie tussen de pc's perfect. Een ping geeft 2 ms als response tijd, en bestanden kopieren, gaat op volle snelheid.
Hieronder de specs van de PC's
De server:
Intel PII 400 Mhz
196 MB
Windows 2003 Server Standaard
IIS 6.0
Vaste PC:
AMD Athlonn XP 2000
512 MB
Windows XP Home
Laptop:
Intel PIV 2,4 Ghz
512 MB
Windows XP Pro
Iemand enig idee wat hier nou de vertragende factor is???