Hallo, ik heb het volgende probleem:
Het script zier er als volgt uit"
Hoe zorg ik er voor dat als deze pagina wordt geladen er niet het volgende in de browser te zien is?
/home/htpd/vhosts/testurl.nl/httpdocs/test/laatzien.php on line 7
Er zijn geen artikelen die aan deze criteria voldoen
Ik wil dus dat als er geen query wordt uitgevoerd dat er dan uitsluitend de tekst :
"Er zijn geen artikelen die aan deze criteria voldoen" te zien is?
Zodra er een query wordt uitgevoerd moet natuurlijk de database inhoud worden gelezen.
Wie helpt mij verder? Alvast bedankt (newbee)
Het script zier er als volgt uit"
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| require "kop.php"; $sql = "SELECT * FROM Categorie, Categorie_per_Artikel, Artikel WHERE Artikel.ARTIKEL_ID=Categorie_per_Artikel.ARTIKEL_ID AND Categorie.CATEGORIE_ID=Categorie_per_Artikel.CATEGORIE_ID AND Categorie_per_Artikel.CATEGORIE_ID=".$_GET["catid"]; $resultaat = mysql_query($sql); // voer SQL code uit if (mysql_num_rows($resultaat) > 0) { if ($zoek) { echo "Gezocht op <b>$zoek</b><br><p>"; } else { echo "<p>Categorie:".$_GET["catnaam"]."<br><p>"; } echo "<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0>"; echo "<tr><td><b>URL</b></td></tr>"; // bovenste regel while ($rij = mysql_fetch_array($resultaat)) { $artikelid = $rij["ARTIKEL_ID"]; echo "<tr>"; echo "<td> ".$rij["Naam"]."</td><td> <a href=\"contact.php?artikelid=$artikelid\">[Interesse? ></a></td>"; echo "</tr>"; } echo "</table>"; } else { echo "Er zijn geen artikelen die aan deze criteria voldoen"; } require "voet.php"; |
Hoe zorg ik er voor dat als deze pagina wordt geladen er niet het volgende in de browser te zien is?
/home/htpd/vhosts/testurl.nl/httpdocs/test/laatzien.php on line 7
Er zijn geen artikelen die aan deze criteria voldoen
Ik wil dus dat als er geen query wordt uitgevoerd dat er dan uitsluitend de tekst :
"Er zijn geen artikelen die aan deze criteria voldoen" te zien is?
Zodra er een query wordt uitgevoerd moet natuurlijk de database inhoud worden gelezen.
Wie helpt mij verder? Alvast bedankt (newbee)
[ Voor 20% gewijzigd door curry684 op 01-02-2004 15:41 . Reden: dan zet ik die PHP-tags maar ]