Sony Mavica Digital Still Camera MVC-FD5 Het probleem is als volgt, de camera beschikt over een 3.5 diskette en andere diskettes behalve die er nu in zit geven no disk errors. Het heeft dus geen zin om er een andere disk in te doen. Verder werkt de camera naar behoren. Vraag 2: Welk progje heb je nodig om een volle diskette op de pc uit te lezen?
Ik krijg niks te zien en mijn A station zegt dat de diskette geformatteerd moet worden. En blijft lang in een soort leesloop hangen. Rechtermuis op A station duurt heel lang en wat je ook kiest er gebeurd niets.Erg vreemd allemaal.
Google leverde dooie links naar de handleiding op en de search van GoT leverde ook niets op met de MVC-FD5 opdracht.
Pc XP pro SP1
Ik krijg niks te zien en mijn A station zegt dat de diskette geformatteerd moet worden. En blijft lang in een soort leesloop hangen. Rechtermuis op A station duurt heel lang en wat je ook kiest er gebeurd niets.Erg vreemd allemaal.
Google leverde dooie links naar de handleiding op en de search van GoT leverde ook niets op met de MVC-FD5 opdracht.
Pc XP pro SP1
[ Voor 21% gewijzigd door Bestla op 01-02-2004 12:16 ]