Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Welk type van wat?
DVD-R: Emtec 1x
DVD speler: Pioneer 454
DVD brander: Lite-on 411 (max 4x)
DVD+R (die het wel doet) Fuji film 2,4x
DVD+RW (die het ook doet) Imation 2x en Philips 4x
Ik vind het gewoon raar dat juist Pioneer, de grootste -R voorstander, géén -R afspeelt, en wel +R en +RW.
DVD-R: Emtec 1x
DVD speler: Pioneer 454
DVD brander: Lite-on 411 (max 4x)
DVD+R (die het wel doet) Fuji film 2,4x
DVD+RW (die het ook doet) Imation 2x en Philips 4x
Ik vind het gewoon raar dat juist Pioneer, de grootste -R voorstander, géén -R afspeelt, en wel +R en +RW.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
welk type DVD speler?
ondersteuning van zelf opneembare DVD's is nog niet zo heel oud. Als een wat ouder apparaat iets wel of niet leest is dat meer een kwestie van "geluk"
ondersteuning van zelf opneembare DVD's is nog niet zo heel oud. Als een wat ouder apparaat iets wel of niet leest is dat meer een kwestie van "geluk"
Dericteur schreef op 01 februari 2004 @ 12:47:
welk type DVD speler?
Verwijderd
Volgens dvdrhelp.com heeft de 454 wel ondersteuning voor -R, lijkt me dus meer op een media-issue met die Emtec
Het lijkt mij ook aan het medium te liggen. Emtec is wel lekker goedkoop, maar de kwliteit van die schijven is ook vreselijk triest. Probeer eens -R van bijvoorbeeld TDK, That's Write of Maxell. Waarschijnlijk gaat het daar wel goed mee.
Je DVD speler heeft in ieder geval zeker geen afkeer van DVD-R schijven.
Je DVD speler heeft in ieder geval zeker geen afkeer van DVD-R schijven.
Pagina: 1