Toon posts:

[Word] Probleem met Formatting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een word bestand van 156 bladzijde, met een goede hoofdstuk indeling, ik gebruik 3 headings.

Soms als ik het bestand opnieuw open dan is de hoofdstuk indeling helemaal van slag, als ik kijk in de document map of de inhoudsopgave dan staan er ineens gewoon normale zinnen in. Die zinnen hebben gewoon een Normal format maar worden behandeld als een heading 1 format, echt heel irritant. Als je dan bij zo'n zin nog een keer op Normal klikt dan verdwijnt de zin uit de document map.

Op zich is het niet zo erg, weinig werk, maar met 156 bladzijde word je er wel gek van. Weet iemand waarom Word dit doet en hoe ik het op moet lossen?

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Je omschrijving van het probleem is voor mij nogal vaag, maar ik zou in ieder geval proberen om alle veldcodes eens te verwijderen en Word dan opnieuw de inhoudsopgave laten maken. Wel eerst een backup maken, natuurlijk ;)

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat doe ik ook steeds, maar hij dan is het na een tijdje gewoon weer zo

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Heb je al geprobeerd om de bestaande inhoudsopgave te verversen?

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat veranderd niks. Als ik op zo'n regel ga staan en ik druk op paragraph...
Dan geeft ie aan dat de zin Outline 1 is in plaats van body tekst. Daar zal het wel aan liggen, maar ik snap niet waarom die dat dan veranderd