Mozilla en Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 12:17
Ik gebruik Linux 2.4.24 en Mozilla Firebird 0.7 (GTK2+XFT). Nu ziet de frontpage er wel goed uit maar de reacties op de posts zijn vaak 'in elkaar' gedrukt. Het probleem is verholpen als je de betreffende tekst selecteerd en weer de-selecteerd.

Is hier wat aan te doen of zou er naar gekeken kunnen worden? Vriendelijk dank.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je een screenshot kunnen posten? Verder gebruik ik ook Mozilla Firebird; maar dan zonder problemen :) Treed dit probleem trouwens random op, of is het consistent? Heb je dit alleen op de Tweakers.net?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het probleem is verholpen als je de betreffende tekst selecteerd en weer de-selecteerd.
Dat is een duidelijke indicatie van een softwarebug aan jouw kant. Wellicht je videodriver of iets dergelijks. Niet iets wat aan onze kant op te lossen is in ieder geval.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jack Flushell
Ik denk dat Wouter (ik heet ook wouter :P) gelijk heeft, want als ik een screenie maak, is de screenie wel goed (en in MozillaFirebird is het nog steeds crappy). Het zijn de nieuwste NVIDIA drivers... ik zal es rondsneupen

• Jack Flushell
Nou ik denk dat ik het heb. Ik heb een beetje een afwijkende resolutie (1152x864) en daarvoor moest ik in MozillaFirebird een custom Display Resolution kiezen. Je moet dan een lijntje die getekend wordt op je scherm met een lineaal opmeten en dat getal invoeren. Ik kwam uit op 93 dpi (ipv de standaard 72 of 96 dpi). Na een restart van MozillaFirebird zag alles er perfect uit.

btw de instelling is te vinden bij Tools-Options-Web Features-Fonts & Colors