Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 18:33
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Eind april loopt mijn abonnement af en ik ben op zoek naar een telefoon met de volgende functies, op volgorde van belangrijkheid:

1. Lange standby tijd
2. Uitbreidbaar geheugen door middel van SD of MMC kaartje
3. Camera (bij voorkeur met flits)
4. MP3 speler
5. FM radio

De SPV voldoet aan de meeste van mijn eisen, alleen is het besturingssysteem te instabiel. Ook de Sendo X voldoet grotendeels maar die blijft maar uitgesteld worden. Kent iemand telefoons die aan het grootste deel van deze eisen voldoet of telefoons die tot april uitkomen die hieraan voldoen?

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
mol99 schreef op 01 februari 2004 @ 11:05:
[een lijstje]
De SPV voldoet aan de meeste van mijn eisen, alleen is het besturingssysteem te instabiel. Ook de Sendo X voldoet grotendeels maar die blijft maar uitgesteld worden. Kent iemand telefoons die aan het grootste deel van deze eisen voldoet of telefoons die tot april uitkomen die hieraan voldoen?
maak het lijstje dan volledig?

1. Lange standby tijd
4. MP3 speler
5. FM radio
6. stabiel besturingssysteem
7. beschikbaar voor april

gevonden?:
linkje

[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 01-02-2004 11:33 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:24
Je hebt wel zeer veel eisen aan je mobiel :+. Mp3-speler en FM-radio zal je volgens mij nooit beiden intern in een mobiel zien.
Misschien SE P800/P900 :?

Verwijderd

Nokia 6600?

Nokia 6600 - Deel 2

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 11:54 ]

Verwijderd

Siemens SX1? Is wel lelijk én duur. Als je het een beetje goedkoop wil houden (en de FM radio laat vallen) is de Nokia 3650 misschien een optie?

Verwijderd

TREO 600 te zien bij de pdashop.nl

succes

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Dat word een duur geintje. SX1 is inderdaad vrij compleet. Maar die flits kan je volgens mij in de meeste gevallen wel shaken. Koop dan liever wat apparte dingen...

Trouwens, heb ooit in het verleden iemand gehoord ofdat het mogelijk was om de mp3 speler van de 35/45 serie van Siemens op de 55 serie aan te sluiten. In deze mp3 speler kon je volgens mij een geheugenkaartje in doen...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 07:26

Barca

In Search Of Sunrise

Termi schreef op 01 februari 2004 @ 11:37:
Mp3-speler en FM-radio zal je volgens mij nooit beiden intern in een mobiel zien.
De enige mobiel die beide heeft + uitbreidbaar geheugen is de SX1. Graag verwijs ik de topicstarter naar Siemens SX1

Edit: Als je nou eens begint met het doorlezen van deze topics:
Nokia 6600 - Deel 2
[rml][ hot!]Sendo X Smart Phone :9[/rml]
Siemens SX1
Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3

[ Voor 42% gewijzigd door Barca op 01-02-2004 13:01 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Barca schreef op 01 februari 2004 @ 12:57:
[...]

De enige mobiel die beide heeft + uitbreidbaar geheugen is de SX1. Graag verwijs ik de topicstarter naar Siemens SX1
Dan heb je wel de meest ubly phone die er is :)
Ik wou hem ook toen ik een plaatje en specs zag, toen ik heb in het echt zag ben ik maar gauw weg gehold. Hij is echt lelijk :P

Verwijderd

mol99 schreef op 01 februari 2004 @ 11:05:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Eind april loopt mijn abonnement af en ik ben op zoek naar een telefoon met de volgende functies, op volgorde van belangrijkheid:

1. Lange standby tijd
4. MP3 speler
5. FM radio

denk dat je niet de enige bent met deze eisen.. en het probleem is dat er gewoon geen fijne telefoon is die hieraan voldoet :/

ik zelf ben ook opzoek, ben nu in bezit van een SPV1. Ik kan je vertellen dat het besturingssysteem lang niet zo instabiel is bij mij als je denkt (1 x vastloper gehad in 6 maanden ofzo.. nooit spontane reboot 1 keer zat m'n code vast, maar dat was waarschijnlijk m'n eigen domme schuld 8)7 ).
Ik mis alleen fm radio, en de lange stand by tijd (nu doe ik er met normaal gebruik 2-3 dagen mee). Het andere waar ik me ontiegelijk aan erger is het formaat! dit is ook bij alle smarthphones :(. (ik wacht op een kleine clamshell model :))

Ik zit nog met m'n abbo tot eind deze zomer.. maar ik verwacht nog geen telefoon die aan mijn eisen zal voldoen :/ ik neem dan waarschijnlijk nog een jaartje abbo met cashback... en hou de spv. in 2005 zal ik dan wel weer zien :+

Het "instabiele besturingssysteem" brengt trouwens wel veel positieve dingen mee. Er zijn een HOOP programma's voor en zo kun je de functionaliteit van je telefoon erg ver uitbreiden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 13:09 ]

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Erazzzer schreef op 01 februari 2004 @ 13:02:
[...]
Dan heb je wel de meest ugly phone die er is :)
Ik wou hem ook toen ik een plaatje en specs zag, toen ik heb in het echt zag ben ik maar gauw weg gehold. Hij is echt lelijk :P
Smaken verschillen. Lelijk vs. supermooi is uitgebreid besproken in het SX1 topic. Ik persoonlijk vind de Nokia 6600 mooier, maar de P900 oerlelijk. Kan me niet voorstellen dat je de SX1 lelijk vindt, maar as I said... smaken verschillen.

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 13:07:
[...]
denk dat je niet de enige bent met deze eisen.. en het probleem is dat er gewoon geen fijne telefoon is die hieraan voldoet :/
EENS. Doch met de aantekeningen dat de SX1 deze functionaliteiten allemaal wel biedt met dien verstande dat:
- Het besturingssysteem nog verre van stabiel is; een firmware upgrade die binnenkort uit komt zou dit moeten verhelpen
- De camera geen flits heeft, maar na de firmware upgrade wordt verwacht dat de camera beter wordt dan die van de 6600. (Zie club-siemens)

Verwijderd

misschien wel leuk om even te weten (ook voor topicstarter). Ikzelf heb, zoals ik al eerder zei, een spv 1 met daarop zo'n microsoft windows based besturingssysteem. De SX1 heeft een Symbian OS. Ik weet dat er veel applicaties zijn voor dat microsoft windows based en dat het vrij goed te doen is om deze apps te maken, maar hoe zit dat eigenlijk met het Symbian OS? ik heb hier namelijk geen ervaring mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 13:22 ]

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik zou voor de P900 gaan, zijn ook enorm veel programma's voor.

[ Voor 7% gewijzigd door greenlizzard op 01-02-2004 13:38 ]

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 18:33
Ben me aan het orienteren op de SX1. Nadeel vind ik echt de toetsenbord indeling en het feit dat de nieuwe (stabiele) software zo lang op zich laat wachten.

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

greenlizzard schreef op 01 februari 2004 @ 13:37:
Ik zou voor de P900 gaan, zijn ook enorm veel programma's voor.
Voor Symbian telefoons, waaronder de SX1, 6600 en P900, is de meeste software voorhanden.
Pagina: 1