Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Zit meestal wel in die FlatScreen dingen, maar in een toetsenbord? Zo'n Mac-toetsenbord is USB, dan neem je toch zo'n Mac-toetsenbord?
Ja dat is er , volgens mij moet je dan het microsoft proffesional internet keyboard nemen .hier zit zo'n ingebouwde hub (passief )volgens mij in.
http://www.vobis.nl/randapp.php3?categorie=Keyboards
http://www.vobis.nl/randapp.php3?categorie=Keyboards
"Perl 4 Life"
Verwijderd
Die dingen trekken op geen KLOTEN . koop gewoon een goekoop hubje ipv zo'n klote keyboard waarvan de HUB rotslecht en retetraag is !
Gewoon de MS Internet Pro en de MS internet Natural Pro... ik heb de eerste (rechte versie)Op dinsdag 12 december 2000 20:41 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Die dure natural van m$ heeft er een hub in.
Dat die hub niet veel vreet klopt wel.... heeft geen extra voeding. Maar een muisje doet het er perfect op... kep m'n intelli-eye explorer aan m'n usb-keyboardje hangenOp dinsdag 12 december 2000 20:45 schreef real_raichu70 het volgende:
Die dingen trekken op geen KLOTEN . koop gewoon een goekoop hubje ipv zo'n klote keyboard waarvan de HUB rotslecht en retetraag is !
Traag? dikke neus.... werkt perfect... Met een muis merk je daar dus echt niets van... ik weet niet wat jij op je keyboard aansluit??????????????
Dan kan ik beter gewoon de muis aan m'n mobo usb's hangen denk ik
EDIT: had de post van meneer lego nog niet gezien...
het is ook puur mijn bedoeling om er een muis aan te hangen, en niet de scanner/printer/mp3 speler/digitale camera (heb ik die dan?
)
EDIT: had de post van meneer lego nog niet gezien...
het is ook puur mijn bedoeling om er een muis aan te hangen, en niet de scanner/printer/mp3 speler/digitale camera (heb ik die dan?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Je bijvb zo'n inbouw hubje (actief gevoed)
van sitecom kopen , die schuif je voor in een 3,5~ slot en in 1 klap 3x versterkte usb poorten erbij zonder enig verlies ,das handig.
De meeste passieve hubs zoals in zo'n keyboard of monitorvoed zijn inderdaad zwaar kloote , alleen een muis zal het er op doen maar een webcam en/of een scanner zal er al vaag of helemaal niet op doen .
van sitecom kopen , die schuif je voor in een 3,5~ slot en in 1 klap 3x versterkte usb poorten erbij zonder enig verlies ,das handig.
De meeste passieve hubs zoals in zo'n keyboard of monitorvoed zijn inderdaad zwaar kloote , alleen een muis zal het er op doen maar een webcam en/of een scanner zal er al vaag of helemaal niet op doen .
"Perl 4 Life"
Mocht je toch nog een toetsenbord hub willen; BTC maakt ze volgens mij ook
www.btc.com.tw
wie ze verkoopt???????????? Geen idee
www.btc.com.tw
wie ze verkoopt???????????? Geen idee
Heb logitech ze niet? ben nl niet zo'n M$ fan:P
Ben nu ff op de site aan ut zoeken...
Monterey maakt er ook eentje... Is een usb-toetsenbord met twee extra poortjes.
Mycom verkootp ze voor 55 piek geloof ik...
Mycom verkootp ze voor 55 piek geloof ik...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik was dat op zich ook niet, maar m'n MS-muisje doet het perfect, heeft bovendien 1 knop meer dan de logitechs. Verder is het toetsenbord van MS een tientje goedkoper EN heeft niet zo'n ongelofelijk debiele enter-knop...... ik had er eerst een van logitech waar een platte enter-knop op de doos stond, maar op het keyboard zelf zat zo'n mislukte vertikale..... zeer irri, zat ik steeds op de back-slash te rammen terwijl ik de enter wilde hebben. Logitech is wel mooier... maar deze MS bevalt me dus ook uitstekend.... (btw.. muis EN keyboard van logitech zijn aanzienlijk mooier... vooral dat blauwe lampie op die muis... heeeeeel koel...)Op dinsdag 12 december 2000 20:55 schreef Demoniac het volgende:
Heb logitech ze niet? ben nl niet zo'n M$ fan:P
Pagina: 1