Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CD-rom mod

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb thuis een paar CD-rom spelers liggen, en die wil ik graag gaan modden. Heeft iemand leuke ideen daarvoor?

Ik dacht zelf aan een doorzichtige behuizing, maar ik denk dat dat ook moeilijk of niet zal gaan.

Alvast bedankt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www2.tweakers.net/nieuws/14975?highlight=dvd+mod
zoiets

belangrijk bij casemodden is dat je gewoon je eigen creativiteit loslaat op het te modden object :P probeer gewoon wat dus.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 01 februari 2004 @ 10:20:
http://www2.tweakers.net/nieuws/14975?highlight=dvd+mod
zoiets

belangrijk bij casemodden is dat je gewoon je eigen creativiteit loslaat op het te modden object :P probeer gewoon wat dus.
Ik weet wel dat ik mijn eigen creativiteit erop moet los laten, maar ik wist niks meer. Ik zal zo eens kijken bij die link.

Bedankt voor je snelle reactie :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 10:31:
[...]

Ik weet wel dat ik mijn eigen creativiteit erop moet los laten, maar ik wist niks meer. Ik zal zo eens kijken bij die link.

Bedankt voor je snelle reactie :)
maak een hele nieuw omhulsel voor je cd-rom speler van plexi glas, lijkt me best wel bruut!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 10:44:
[...]

maak een hele nieuw omhulsel voor je cd-rom speler van plexi glas, lijkt me best wel bruut!
plexi s denk ik te dik voor een heel omhulsel, het moet natuurlijk nog wel gewoon in een cdrom bay passen ;)

een window moet gewoon te doen zijn en ziet er meestal wel gaaf uit... en de behuizing spuiten kan ook =)

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
ik heb er geen pics van maar ik heb zelf een printje rond gezaagd en daar niptoetsjes op gesoldeerd lichtgeven papier je weet wel dat neon papier of zo iets
grote print gebouwt met ictjes rn nu kan ik via cdrom player me fans aan en uit zetten :D

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

:Y)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/asbak1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/asbak2.jpg

me mod-page is tijdelijk ff down :(

Verwijderd

JAHHH, en dan weer inbouwen zodat je cd-rom driver er niet uit ziet in je kast omdat hij nu dan een afwijkende kleur heeft.

(Het volgende sukje tekst is vanuit Robert's standpunt)
De cdrom mods die ik heb gezien zijn vet cool, maar allemaal zwaar nutteloos als je hem vervolgens weer in gaat bouwen. Als ik jou was zou ik dus eerst kijken of je er een extern apparaat van kan maken. Dan is het mooi voor op bijvoobreeld je bureau :D

Plexi cases zijn NIET altijd even mooi. (eigen mening) Wat meer tijd in het maken van een window en wat mooie ledjes steken lijkt veel mooiere resultatane te leveren.
(/Het volgende sukje tekst is vanuit Robert's standpunt)

Maar ach, wie ben ik om een mening voor jou te maken. Doe wat je niet laten kan en please post pics als hij af is.

Verwijderd

Topicstarter
Leuk die plaatjes van die asbak >:)

Ik heb er alleen niks aan. Ik rook niet :>

Ik weet nog steeds geen leuk idee met die CD-rom spelers. Ik heb zelf het idee dat de CD-rom speler niet meer in de PC past zodra er plexiglas aanzet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 11:47:
Leuk die plaatjes van die asbak >:)

Ik heb er alleen niks aan. Ik rook niet :>

Ik weet nog steeds geen leuk idee met die CD-rom spelers. Ik heb zelf het idee dat de CD-rom speler niet meer in de PC past zodra er plexiglas aanzet.
plexi van 2mm heb ik gezien, je kan het zo nameten :)

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Een plexiruitje met wat ledjes erachter is wel leuk als je een top window hebt, of zo'n afdekklepje van plexi maakt en in het slot erboven zet. (ben ik nu ook aan het maken) :)
Of je bouwt hem in je monitor B) (als je ruimte hebt), of aan de zijkant van de kast...

Zoals Terw_Dawn al zei: Laat je fantasie gaan, als het een keer kapot gaat is het bij een cdromspelertje nog niet zo erg (nieuwe 52speed kost 18 eurie)

Nooooh! Stahp!

Verwijderd

Topicstarter
Vermicellisoep schreef op 01 februari 2004 @ 12:31:
Een plexiruitje met wat ledjes erachter is wel leuk als je een top window hebt, of zo'n afdekklepje van plexi maakt en in het slot erboven zet. (ben ik nu ook aan het maken) :)
Of je bouwt hem in je monitor B) (als je ruimte hebt), of aan de zijkant van de kast...

Zoals Terw_Dawn al zei: Laat je fantasie gaan, als het een keer kapot gaat is het bij een cdromspelertje nog niet zo erg (nieuwe 52speed kost 18 eurie)
Laat je een foto zien zodra die van jou klaar is 8)

Ik heb nog een 12x spelertje ligen, die ga ik eerst proberen. Maar als ik nou verkeerd doe, kan dat ding in de fik vliegen?, ofzow? :'(

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Maak een leuke stealthmod ofzo.... Gebruik je eigen fantasie, da's namelijk een belangrijk stukkie hardware in het brein van een casemodder ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.