Oky ik heb hier een progje, maar nou dacht ik dit met deamontool te openen het probleem is dat hij gen .BIN ondersteand...Weet iemand een goed werkend progje zodat ik .BIN bestanden kan openen?
Nero, Deamontool, Alcohol 120% enz enz
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Deamontool
nee hoor met deamontool niet want als ik 'mount image' doe, dan zie hij dat.BIN bestand niet...maar zal wel alcohol proberen war kan ik het downloaden ?
Total Commander kan het ook, met de juiste plugin.
Even je TS doorlezen op fouten voor je hem post, mag ook
Ik zie trouwens dat het je eerste post is, welkom op GoT, maar lees eerst even de faq, gebruik de search, etc.
Even je TS doorlezen op fouten voor je hem post, mag ook
Ik zie trouwens dat het je eerste post is, welkom op GoT, maar lees eerst even de faq, gebruik de search, etc.
[ Voor 34% gewijzigd door tutterke op 01-02-2004 10:17 ]
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Bij een .bin hoort een .cue maar Deamontools heeft met alleen .bin echt geen problemen hoor (just tested
).
WinIso, UltraIso, Iso commander en Isobuster.
Het kan ook met cloneCD v4.2.0.2...
Het kan ook met cloneCD v4.2.0.2...
[ Voor 31% gewijzigd door Nulnulnix op 01-02-2004 10:22 ]
We have just one world, but we live in different ones...
Hoeft niet perse hoor, als je de goeie instelling maar opgeeft, bij je brandprogramma, is er niets aan de hand met branden dan...IceStorm schreef op 01 februari 2004 @ 10:19:
Bij een .bin hoort een .cue maar Deamontools heeft met alleen .bin echt geen problemen hoor (just tested).
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 10:20:
http://www.winiso.com/
Kan ook BIN naar ISO converteren
Volgens mij wil de TS wat anders dan de BIN-files openen / extracten, en die antwoorden zijn ook al gegeven, namelijk: Alcohol en volgens mij is PlexTools (Voor je Plextor brander / CD-rom) ook zoiets...Nulnulnix schreef op 01 februari 2004 @ 10:21:
WinIso, UltraIso, Iso commander en Isobuster.
Lees eerst de openingspost voordat je gaat blaten!ThePerfectCell schreef op 01 februari 2004 @ 10:24:
[...]
Volgens mij wil de TS wat anders dan de BIN-files openen / extracten, en die antwoorden zijn ook al gegeven, namelijk: Alcohol en volgens mij is PlexTools (Voor je Plextor brander / CD-rom) ook zoiets...
Eeehm, TS wil BIN bestanden OPENEN en dat kan met al die programma's!
Dat meldt hij tenminste in de zijn openingstopic. Ik kan me natuurlijk vergissen
Zelfs branden kan nog met een aantal van deze programma's...........
[ Voor 6% gewijzigd door Nulnulnix op 01-02-2004 10:30 ]
Ik heb goede ervaringen met isobuster, en het is nog freeware ook 
Free function aanklikken, dan hoef je niet te reggen
Free function aanklikken, dan hoef je niet te reggen
[ Voor 30% gewijzigd door Strikie op 01-02-2004 10:48 ]
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
KloptThePerfectCell schreef op 01 februari 2004 @ 10:24:
Hoeft niet perse hoor, als je de goeie instelling maar opgeeft, bij je brandprogramma, is er niets aan de hand met branden dan...
Ik ga er van uit dat DeamonTools eenzelfde soort truc uithaalt bij een .bin zonder .cue en de instellingen er bij fantaseert
Het werkt iig prima.
Okey wat ik gewoon wil doen is dat .BIN bestand openen, en dat ik het kan installeren, maar met alcohol120 gaat dit ook al niet
als ik naar 'zoek image' ga, dan kan hij niks vinden
Heb je inmiddels al CloneCD 4.2.0.2. geprobeerd? (even bij bestandstype "all" aangeven...)
Download Daemon Tools, ga naar openen, selecteer onderin bij die dropdownbox 'All files' en zoek je .bin op. KlaarVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 10:58:
Okey wat ik gewoon wil doen is dat .BIN bestand openen, en dat ik het kan installeren, maar met alcohol120 gaat dit ook al nietals ik naar 'zoek image' ga, dan kan hij niks vinden
The devil is in the details.
Verwijderd
als het met een een aantal hier genoemde tools fout gaat, kan het natuurlijk ook zijn dat je .bin corrupt is.
probeer eens een andere .bin te openen, als dat wel goed gaat is je proggie gewoon goed
probeer eens een andere .bin te openen, als dat wel goed gaat is je proggie gewoon goed
isobuster kan ze openen en geeft ook aan of ze evt. beschadigd zijn!
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Ah oeky dat bedoelde jullie dus met 'deamon tool' ja ik had het niet door dat je het op ''all files'' moet zetten nu is het gelukt thnx
Inderdaad werkt dat best met deamon tools en
Mortier, welkom op GoT
Heb je al gezocht hier op het forum? Als ik dat doe kom ik namelik heel erg veel tegen: klik. [google=how to open bin file] werkt ook goed.
Eerst even zoeken is wel de bedoeling namelijk (zoals ook was uitgelegd toen je je registreerde: zie ook FAQ topicstart
)
Overigens staan er nog wat programma's vermeld in de SA FAQ: CD burning
Mortier, welkom op GoT
Heb je al gezocht hier op het forum? Als ik dat doe kom ik namelik heel erg veel tegen: klik. [google=how to open bin file] werkt ook goed.
Eerst even zoeken is wel de bedoeling namelijk (zoals ook was uitgelegd toen je je registreerde: zie ook FAQ topicstart
Overigens staan er nog wat programma's vermeld in de SA FAQ: CD burning
[google=alcohol 120%] geeft meteen de makersVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 10:15:
maar zal wel alcohol proberen war kan ik het downloaden ?
edit:
Maar goed, je had het al door - ik liet het nog even open omdat het je eerste topic was@GoT maar dan doe ik dit wel op slot omdat het al vaak zat is behandeld
Maar goed, je had het al door - ik liet het nog even open omdat het je eerste topic was@GoT maar dan doe ik dit wel op slot omdat het al vaak zat is behandeld
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 01-02-2004 11:19 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()